Ekonomija
PREDSTAVLJANJE U BEČU

Na austrijskom tržištu Hrvatska je najpopularnija
Objavljeno 15. siječnja, 2019.
Lani je Hrvatsku posjetilo više od 1,4 milijuna austrijskih gostiju koji su ostvarili više od 7,7 milijuna noćenja

Austrijsko tržište jedno je od najvažnijih za hrvatski turizam te ohrabruje što sve veći broj Austrijanaca dolazi u Hrvatsku. Navedeno potvrđuje i visoko treće mjesto koje Austrija zauzima na listi top-tržišta s kojih nas posjećuje najviše turista.Izjavio je to između ostalog Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ), prigodom predstavljanja hrvatske turističke ponude na sajmu Ferienmesse, najvećem međunarodnom turističkom sajmu u Austriji koji se održavao od 10. do 13. siječnja u Beču.
Staničić je dodao da dodatno vesele i pokazatelji Austrian Travel Association za 2019. godinu, a prema kojima se Hrvatska nalazi među četiri najpoželjnije destinacije Austrijanaca.
"Naš je cilj dugoročno zadržavanje te pozicije provedbom kvalitetnih promotivnih aktivnosti te nastavkom odlične suradnje s ključnim partnerima na tom tržištu", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić dodavši da Austrijanci najviše posjećuju Istru i Kvarner te da od smještaja najviše preferiraju objekte u domaćinstvu i kampove.
Inače, valja istaknuti da su dobre vijesti za Hrvatsku, kao jednu od najpopularnijih destinacija među austrijskim ljubiteljima putovanja, stigle već sa službenog otvorenja sajma u sklopu kojeg su organizatori naveli predviđeni intenzitet putovanja austrijskih gostiju od visokih 90 posto u turističkoj 2019. godini. Dio te populacije putuje i do četiri puta godišnje te se uz takve navike putovanja austrijskih gostiju očekuje intenzivna turistička 2019. godina.
- Sajam Ferienmesse odlična je prilika za susrete s ključnim partnerima te su odrađeni sastanci s predstavnicima turoperatora i agencija kao što su Springer Reisen, Sabtours, Gruber Reisen, F.T.I., THV Reisen, High Life Reisen i drugi. Mnogi od njih izražavaju zadovoljstvo dosadašnjim rezultatima zbog čega i posjeduju kataloge s ponudom hrvatskih destinacija i regija za 2019. godinu. Kako su naglasili, buking je još u ranoj i početnoj fazi, ali očekuje se opći nastavak pozitivnih trendova.
"Hrvatska je na tržištu Austrije tradicionalna i prepoznata destinacija. Veseli nas činjenica da se trend potražnje za Hrvatskom nastavlja te da smo kod austrijskih gostiju percipirani kao jedna od najpoželjnijih destinacija. Hrvatska je uz Italiju najposjećenija autodestinacija u Austriji. Velik broj Austrijanaca putovat će u ovoj godini, pri čemu im je važna sigurnost, odnos cijene i usluge te brza dostupnost turističkih destinacija vlastitim prijevozom", izjavio je Branimir Tončinić, direktor Predstavništva HTZ-a u Austriji, istaknuvši kako je lani Hrvatsku posjetilo više od 1,4 milijuna austrijskih gostiju koji su ostvarili više od 7,7 milijuna noćenja što je dva posto više u odnosu prema 2017. godini. Zdenka Rupčić

Na bečkom sajmu 850 izlagača iz 80 zemalja
Na bečkom sajmu nastupilo je 850 izlagača iz 80 zemalja, a procjene su bile da bi sajam trebalo posjetiti više od 150 tisuća posjetitelja. Uz Hrvatsku turističku zajednicu, na sajmu je sudjelovalo i 15 suizlagača: turističke zajednice Šibensko-kninske i Krapinsko-zagorske županije, Grada Zagreba, Raba i Novalje, Makarska riviera – Splitsko-dalmatinska županija, Jadrolinija, NP Plitvička jezera, Muzej Apoksiomena, Jadranka kampovi Mali Lošinj, Cresanka, Camping Village Šimuni, Maricom, KUH te Hadria.
Kristjan Staničić

direktor HTZ-a

Naš je cilj dugoročno zadržavanje ove pozicije provedbom kvalitetnih promotivnih aktivnosti te nastavkom odlične suradnje s ključnim partnerima na austrijskom tržištu.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike