Regija
NOVI UDAR NA DŽEPOVE VUKOVARACA

Karta u gradskom prijevozu sada 8 kuna
Objavljeno 3. siječnja, 2019.
Čazmatrans je dobio novi dvogodišnji ugovor o koncesiji koji je stupio na snagu 1. siječnja s povećanom cijenom
VUKOVAR - U Novu su godinu Vukovarci ušli s novom, povećanom, cijenom gradskoga prijevoza.Naime, na temelju odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja za koncesiju za obavljanje djelatnosti komunalnog linijskog gradskog prijevoza putnika na području grada, koju je Gradsko vijeće donijelo krajem studenoga prošle godine, taj će posao i dalje obavljati tvrtka Čazmatrans Vukovar d.o.o. Kao što se prethodno i pretpostavljalo, za dobivanje dvogodišnje koncesije javio se samo Čazmatrans, koji prijevoz na gradskim linijama u Vukovaru obavlja već godinama. Kako je prošli ugovor prestao vrijediti posljednjeg dana prošle godine, gradske su vlasti morale odlučiti o novom koncesionaru, a u svojoj je ponudi Čazmatrans naveo i nove cijene, pa od 1. siječnja cijena karte umjesto dosadašnjih šest iznosi osam kuna.

Dražen Čulig, pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo, graditeljstvo i zaštitu okoliša, rekao nam je kako Čazmatrans nije cijenu linijskog gradskog prijevoza mijenjao deset godina, pa kako je u međuvremenu došlo do brojnih porasta troškova života, nije ih iznenadilo poskupljenje prijevoza.

- Ako gledamo socijalnu komponentu, jasno je kako ne možemo biti zadovoljni zbog podizanja cijene karte, međutim ona ima opravdanje. Gradsko je vijeće prihvatilo ponudu Čazmatransa kao jedinog zainteresiranog za obavljanje toga posla i od 1. siječnja na snazi su nove cijene - naveo je Čulig.

Prema odredbama ugovora, mjesečna karta za učenike srednjih škola i studente iznosi 246,60 kuna, za radnike 281,60 kuna, a cijena karte za umirovljenike starije od 65 godina povećana je s 40 na 50 kuna. Time će i Grad imati veće troškove, s obzirom na to da podmiruje trošak prijevoza sugrađana starijih od 65 godina.

- Prema prvim izračunima, za tu ćemo namjenu iz proračuna izdvajati 700-800 tisuća kuna više, no to je realnost - naglasio je Čulig i dodao kako je i nakon poskupljenja Vukovar još uvijek jedan od gradova u Slavoniji koji ima najjeftiniji gradski prijevoz. Sigurno je kako podizanje cijene nije naišlo na odobravanje građana koji koriste gradski prijevoz i postoji realna mogućnost kako će sve više koristiti usluge taksi-službe, to prije što ona u Vukovaru naplaćuje 20 kuna po vožnji, pa ako se više putnika odluči zajedno putovati, uštedjet će u odnosu prema pojedinačnom plaćanju autobusne karte. Osim umirovljenika, kojima Grad podmiruje troškove, gradski prijevoz najviše koriste učenici i radnici koji moraju putovati do škola i radnih mjesta.

Red vožnje neće se mijenjati, s tim da će biti uvažene primjedbe vijećnika koji su tražili da se neke jutarnje linije pomaknu za 15-20 minuta kako bi u jednom dijelu grada školarci na vrijeme stizali na nastavu, odnosno kako u drugom ne bi dolazili prerano ili predugo nakon završetka nastave čekali na prijevoz.

Dragana Korpoš
Sotin pokriven međugradskim prijevozom
Čulig je pojasnio kako je Čazmatrans dobio koncesiju za obavljanje linijskog prijevoza na dvije godine i u tom razdoblju cijene ne mogu biti korigirane bez eventualnog odobrenja Gradskog vijeća. Utvrđene su linije gradskog prijevoza, kojima su pokriveni svi dijelovi Vukovara, Borovo naselje i Lipovača, dok Sotin nije obuhvaćen već je prijevoz do toga prigradskog naselja definiran međugradskim prijevozom po cijeni koju plaćaju i ostali Vukovarci u gradskoj vožnji, čime su svi građani u istom položaju kada je riječ o troškovima prijevoza.
Dražen Čulig,

pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo

Čazmatrans nije cijene mijenjao deset godina, a kako je u međuvremenu došlo do brojnih povećanja troškova života, podizanje cijene gradskoga prijevoza nije neočekivano.
Možda ste propustili...

UČENICI I NASTAVNICI EKONOMSKE ŠKOLE I. DOMCA U AKCIJI CK-A

Prvi put krv darovalo čak 25 osoba

LIKOVNA KOLONIJA BELIŠĆANSKE UDRUGE BEL-ART

Trinaest je “likovnjaka” stvaralo u centru grada

Najčitanije iz rubrike