Ekonomija
POČEO PROCES BRENDIRANJA HRVATSKE

U Radnoj skupini i četiri osječke predstavnice
Objavljeno 15. studenog, 2018.
Na stranicama Ureda predsjednice Kolinde Grabar-Kitarović prošloga je mjeseca najavljeno osnivanje Radne skupine za razvitak identiteta i brenda Republike Hrvatske, a prvo okupljanje održano je 10. studenoga na Pantovčaku. Radna skupina broji 46 uglednih stručnjaka, znanstvenika, umjetnika, športaša i gospodarstvenika koji će tijekom sljedećih pola godine voditi stručne rasprave o pojedinim pitanjima iz područja brendinga.Rad je novoosnovane Radne skupine predsjednica Grabar-Kitarović povjerila prof. dr. sc. Dubravki Sinčić Ćorić, redovitoj profesorici na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu koja, osim znanstvene podloge, posjeduje bogato stručno iskustvo koje je u svojstvu voditeljice i istraživačice stjecala na brojnim znanstvenim projektima, u postupcima vođenja sličnih radnih skupina, radom u odborima, povjerenstvima i organizacijama. Posljednji projekt s gospodarstvom ostvarila je 2018. te je kao izlazni rezultat projekta ponuđen scenarij bankarske industrije 2050.
Prva je radionica održana na Pantovčaku s ciljem upoznavanja članova s metodologijom, procesom i načinom rada, kao i provođenjem prvih analitičkih zadataka. Nakon uvodnih informacija, članove je pozdravio mr. sc. Zvonimir Frka Petešić, predstojnik Ureda predsjednika Vlade RH. U polusatnoj prezentaciji mr. sc. Frka Petešić pojasnio je trenutačno stanje brenda RH te izrazio zadovoljstvo što će i osobno biti dijelom Radne skupine.
Nakon njegove prezentacije predsjednica Radne skupine pojasnila je metodologiju rada naslonjenu na heksagonalni model Anholta i Hildretha (2004.), prema kojem se nacionalni brend izgrađuje usklađivanjem šest ključnih sastavnica brenda: vanjske i unutrašnje politike, stanovništva, kulture i baštine, investicija i imigracije, turizma i izvoznih brendova. Naglasila je kako je cilj izgraditi prepoznatljivost Hrvatske kojom će se ojačati konkurentske prednosti u međunarodnim odnosima u cijelosti, a posebice u odnosu na izravne konkurente.Premda imena članova radne skupine nisu javno objavljenja, među nazočnima na prvoj radionici bili su Boris Ljubičić, slikar i grafički oblikovatelj dizajner Davor Bruketa, Marijan Bušić, ravnatelj Academie Cravatice, Iva Hraste Sočo, pomoćnica ministrice kulture, Boris Malešević, kreativni direktor Designsystema, Ivan Mrvoš, izumitelj solarne klupe, Božo Skoko, profesor na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, Dubravka Vrgoč, intendantica HNK u Zagrebu i brojni drugi. U skupini se nalaze i Osječanke Mia Biberović, Martina Mikrut, Mirta Matešić i Jasna Horvat.
Sukladno prezentiranoj metodologiji, prva je radionica protekla u radu većega broja manjih skupina te ponovnom okupljanju svih članova Radne skupine i prezentiranju njihovih pojedinačnih rezultata. Rasprava koja je uslijedila temelj je iduće radionice koja je najavljena za prosinac ove godine. NarcisaVekić

U Radnoj je skupini okupljeno 46 uglednih imena iz hrvatske znanosti, gospodarstva, športa i umjetnosti
Možda ste propustili...

IZGRADNJA DALEKOVODA I TRANSFORMATORSKE STANICE

Dalekovodu novi poslovi u Sloveniji i Albaniji

U CILJU SMANJENJA PLASTIČNOG OTPADA

Nastavlja se Konzumova kampanja “Jedna manje”

Najčitanije iz rubrike