Ekonomija
USUSRET FERRAGOSTU

Hrvatska u fokusu većine talijanskih medija
Objavljeno 1. kolovoza, 2018.
Hrvatska je ususret feragostu u fokusu većine talijanskih medija koji ističu kako je naša zemlja sačuvala svoju autentičnost, ambijentalnost i tradicionalan način života te obiluje kvalitetnom enogastronomijom, ali i vrlo atraktivnom festivalskom ponudom prigodnom za mlade talijanske goste, ističu u srijedu iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ). Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u najpopularnijim talijanskim medijima pa je tako primjerice turistički časopis "Marco Polo" posvetio naslovnicu Primoštenu te Šibensko-kninskoj i Zadarskoj županiji, dok je "Caravan e Camper" objavio naslovnicu i tekst "Povratak u Dubrovnik", opisujući turističku ponuda grada, primjeri su koji se iznose u priopćenju HTZ-a. "La stampa" ističe kako Hrvatska nije samo sunce i more te da osim bogate prirodne i kulturne baštine nudi popularne glazbene festivale, a o Hrvatskoj i Visu pisao je i omiljeni talijanski "Vogue". "Cosmopolitan" je istraživao ovdašnje plaže, odnosno deset mjesta gdje je u Hrvatskoj moguće pronaći raj, a poznati turistički časopis "Bel Europa" objavio je poseban prilog o Hrvatskoj. Njegovu naslovnicu krasi otok Vis. Isto tako, svjetionik Porer osvanuo je na naslovnici časopisa "Dove" u sklopu kojega je objavljena reportaža o Lošinju, Braču, Hvaru, Korčuli i Mljetu i svjetionicima Porer i Veli Rat.
Iz HTZ-a ističu i kako je talijanska državna televizijska kuća RAI 2 posjetila Hrvatsku radi istraživanja nacionalnih parkova Plitvička jezera i Kornati, a na kanalu RETE 4 emitirana je emisija "Parola di pollice verde" posvećena samo Hrvatskoj, odnosno otocima Pašman, Pag i Lošinj te Zadru i Splitu. Direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić ističe da su talijanski mediji veliki ljubitelji i prijatelji Hrvatske te vrlo rado pišu o našim destinacijama i turističkoj ponudi, dok direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić smatra da je HTZ proaktivnim pristupom i promišljenim marketinškim aktivnostima animirao potencijalne talijanske turiste da odaberu upravo hrvatske destinacije za svoje odredište.
Italija za hrvatski turizam, inače, predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg je u prošloj godini ostvareno više od milijun dolazaka. Staničić ističe kako je u dosadašnjem dijelu godine s talijanskog tržišta ostvareno više od 450 tisuća dolazaka te više od 1,7 milijuna turističkih noćenja, a najintenzivniji promet s tog tržišta tek slijedi. Omiljene destinacije Talijana su Rovinj, Medulin, Poreč, Mali Lošinj, Novalja, Umag, Pula i Cres. Čak 61 posto dolazaka te 73 posto noćenja Talijana registrira se tijekom srpnja i kolovoza. Inače, ferragosto je talijanski naziv za blagdan Velike Gospe, koja se slavi 15. kolovoza, dok turistički djelatnici pod pojmom ferragosta uobičajeno podrazumijevaju prva dva tjedna kolovoza u kojima Talijani masovno odlaze na godišnje odmore. H
Zdenka Rupčić
Italija za naš turizam predstavlja jedno od najvažnijih tržišta s kojeg je lani ostvareno milijun dolazaka
Možda ste propustili...

FOKUSIRANOST NA JAČANJE PRODAJE, POVEĆANJE BROJA KUPACA...

Kvartalna netodobit Podravke 23,5 mil. €

HRVOJE STOJIĆ, ANALITIČAR HUP-A

Lijekovi će morati blago poskupjeti

Najčitanije iz rubrike