Kultura
OSJEČANI FINALISTI NAGRADE FUL KULTURNO

Među najbolje brendiranim niskobudžetnim događajima u kulturi čak dva Andizetova
Objavljeno 7. lipnja, 2018.
Program koji će osvojiti statuu i 10.000 kuna doznat će se 7. lipnja

Dva programa Instituta Andizet uvrštena su u skupinu od pet finalista nagrade FUL KULTURNO, kojom se nagrađuje najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, a odnosi se na promociju pisane riječi. Iznos nagrade FUL KULTURNO od 10.000 kuna na svečanoj će dodjeli uručiti jednom od četvero finalista, među kojima je Institu Andizet s Topotekom Vilijun i Hepeningom Vilijun. Ana Zrnić, predsjednica Instituta Andizet, navodi kako su oba programa rezultat prošlogodišnjih napora te studentske udruge te kako su oba nastala na temelju romana “Vilijun” Jasne Horvat, a u produkcijskom vodstvu Josipe Mijoč. Također naglašava kako je Institut Andizet studentska udruga sa samo četiri godine radnoga staža i kako je ulazak u finale potvrda da programi Instituta Andizet posjeduju prepoznatljivost i jedinstvenost.

Posebna vještina

Josipa je Mijoč istaknula da je produkcija obaju programa zahtijevala posebnu vještinu jer niskobudžetni događaji u kulturi rijetko prelaze lokalne granice, a Topoteka Vilijun i Hepening Vilijun doživjeli su svoja inozemna predstavljanja u Subotici i Beču te u kineskim gradovima Pekingu i Chengduu. Program koji će osvojiti statuu i novčanu nagradu doznat će se 7. lipnja na Superbrands gala eventu, koji se u večernjim satima organizira u Sesvetama.

Josipa Mijoč naglašava kako ulaskom u finale za nagradu FUL KULTURNO programi Instituta Andizet upozoravaju na kreativna zbivanja koja se događaju u gradu Osijeku. Ujedno podsjeća i kako je Hepening Vilijun prošle godine bio dijelom Osječkog ljeta kulture te kako je režiju potpisao Robert Raponja, a scensku izvedbu priredila je skupina studenata glume s Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku.

Uključenost studenata

Autorica romana “Vilijun”, čiji se tekst nalazi u podlozi obaju programa Instituta Andizet, smatra da “uključenost studenata Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Odjela za kulturologiju – većinskih članova Instituta Andizet ostvaruje spajanje teorijskih znanja s praksom te pomiče ustaljene pretpostavke o nedostatnoj vidljivosti niskobudžetnih programa. Korištenje različitih promocijskih sredstava za promoviranje multimedijskog književnoga teksta kakav je roman Vilijun uspostavlja novu dimenziju propitivanja kreativne industrije, njezinih dosega i potencijala te studente Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera izdvaja u skupinu budućih profesionalaca koji su pozornost na svoja djelovanja ostvarili u postupku ovladavanja znanjima i uspostavljanju suradnje većeg broja različitih disciplina. Ekonomija se ovim natječajem potvrdila polugom kojom su umjetnost i kultura postali vidljivi unatoč ograničenim novčanim sredstvima.”

Narcisa VEKIĆ
OVOGODIŠNJE ČLANICE ŽIRIJA

Ove godine članice žirija su: Sanja Rocco, voditeljica studija Menadžment i produkcija u kulturi Poslovnog veleučilišta u Zagrebu; Romana Lekić, pomoćnica dekana Visoke škole za komunikacijski i turistički menadžment Edward Bernays; Sandra Pocrnić Mlakar, urednica i vlasnica nakladničke kuće Beletra; Alis Marić, blogerica i influencerica; te Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands Hrvatska i Slovenija.

inozemna

PREDSTAVLJANJA U SUBOTICI TE PEKINGU I CHENGDUU

Finalisti

Institut Andizet - Hepening Vilijun

Institut Andizet - Topoteka Vilijun

Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade - Nisam ti rekla, promocija knjige

Kultipraktik - Nagrada Post Scriptum

Planetopija - ciklus predavanja Srijedom u Makronovi

Možda ste propustili...

POKAZALI VIRTUOZNOST SVIRANJA I STEČENA TEORIJSKA ZNANJA

Učenici Glazbene škole Milka Kelemena osvojili niz vrijednih nagrada

PJEVAČKO DRUŠTVO SVETOGA JOSIPA OSIJEK NASTUPILO U CRKVI SVETOG KRIŽA U TVRĐI

Uskrsni koncert pred mnoštvom vjernika

Najčitanije iz rubrike