Regija
EDUKATIVNA RADIONICA

Brendiranje Vinkovaca
Objavljeno 12. travnja, 2018.

VINKOVCI

U hotelu Villa Lenije počela je edukativna radionica “Brendiranje Vinkovaca kao turistički poželjne destinacije”, a predavač je Hrvoje Ratkić, PR savjetnik u PR 365 komunikacije Zagreb. Taj je projekt rezultat rada Turističke zajednice Vinkovaca.

- Radionica ima za cilj sve sudionike turističke destinacije educirati kako implementirati elaborat Instituta za turizam. Napravili smo analizu okruženja, opisali turistički proizvod, potom smo prezentirali današnje trendove u turizmu, a drugi je dan predviđen za online-marketing. Brendiranje u turizmu je dugotrajan proces , najbitnije je da je lokalna zajednica nositelj svega. Vinkovci imaju velik potencijal, posebno kada se zna da je to najstariji grad u Europi. Znači, morate imati priču, a Vinkovci ju imaju - rekao je Ratkić.

Prema riječima Martine Matković, direktorice Turističke zajednice, tom radionicom pružena je mogućnost da svi djelatnici u turizmu vide na koji način komunicirati brend strategiju.

- Daljnji su koraci poštivati i pratiti akcijski plan koji je napravljen studijom brendiranja, ali treba raditi na vizualnom identitetu i sloganu, koji slijede iz svih aktivnosti. Jedan od projekata koje ima TZ jest “Living history”, koji nastojimo oplemeniti, te niz manifestacija tijekom godine. Kada govorimo o brendiranju Vinkovaca, stavljamo naglasak na bogatu povijest, kao i na Vinkovačke jeseni. Ono što nas čini drugačijima od okoline jest kontinuitet života, to je jedan brend koji nam pruža da ga razvijamo - rekla je Matković.M.Kokaj

Možda ste propustili...

PREVENTIVNI PROGRAM “DUGINE BOJE”

Prepoznati tuđe i vlastite osjećaje

USPJEŠNA SURADNJA GRADA I NAŠIČKE RAZVOJNE AGENCIJE NARA

Osigurano 1,64 milijuna € za projekte

Najčitanije iz rubrike