Ekonomija
SAJMOVANJE

Bogata jesen na Osječkom sajmu
Objavljeno 9. listopada, 2017.

Dario KUŠTRO

Nakon svakog sajma na osječkom Pampasu potvrđuje se kako je opravdana odlučnost tvrtke organizatora Osječki sajam da ustraju u organiziranju sajamskih događanja u Osijeku.

Pri tome je manje važno dođe li na sajam deset ili dvadeset izlagača više ili manje, važno je da postoji dobra klima, odnosno spremnost izlagača da dođu i izlažu u Osijeku, a još više i posjetitelja (velikim dijelom kupaca) koji će sajam pohoditi bez obzira na to je li manifestacija u proljetnom, ljetnom ili jesenskom terminu.

Tako je i sada, nakon završetka 20. Osječkog jesenskog sajma. Počelo je već prema poznatom scenariju. U petak, prvog dana, kiša je omela svečanost otvorenja, pa je ono održano u neuvjetnom predvorju sajamskog prostora. Vrijeme je uvijek važan čimbenik sajamske atmosfere i svaka kiša djeluje obeshrabrujuće.

No, potom, oblaci su se razišli i suho vrijeme, posebice u subotu i jučer, dovelo je, očekivano, kolone posjetitelja na sajam.

Sadržajno 20. Jesenski sajam bio je podijeljen u četiri cjeline - nacionalno ocjenjivanje meda, potom izložba ženskog poduzetništva, grupni nastup i predstavljanje članica HGK i članica Obrtničke komore osječko-baranjske županije te organizirani nastup mađarskih gospodarstvenika u suradnji s Hungarian National Trading House.

Zadovoljni su posebice u općinama Semeljci i Antunovac koje redovito zakupljuju izložbeni sajamski prostor za potrebe promocije svojih poduzetnika, uglavnom OPG-ovaca. Tržili su na sajmu prostor i proizvođači poljoprivredne mehanizacije, ali i izlagači iz automobilskog sektora, a bilo je posla i za prateće ugostitelje. Ova je manifestacija bila ujedno i promocija novog direktora tvrtke organizatora. To je Alen Vukašinović, očekivano s novim idejama i planovima.

- Potvrdio se još jednom naš cilj, a to je da sajam bude mjesto okupljanja i mjesto stvaranja pozitivne energije. Razgovarao sam, tijekom sajma s izlagačima, htio sam vidjeti, ne toliko koliki prihod ostvaruju, nego koliko dolazak u Osijeka na sajam znači za njihovu ukupnu reklamu. I svi su jako zadovoljni - kazuje Vukašinović, otkrivajući kako se za iduću godinu planiraju neke nove sajamske manifestacije.

I za to očito ima podršku Grada Osijeka, koja je uostalom vlasnik ove tvrtke.

No, ono što je definitvno najvažnije, sazrelo je vrijeme da se krene u realizaciju novog sajamskog prostora. Uz Grad Osijek, podršku izgradnji novog polivalentnog prostora kojim bi upravljala tvrtka Osječki sajam, sada dolazi i od strane Osječko-baranjske županije.

Iduća bi godina tako mogla biti prekretnica za tradiciju osječkog sajmovanja.

Alen Vukašinović

direktor tvrtke Osječki sajam d.o.o.

Potvrdio se još jednom naš cilj

Potvrdio se još jednom naš cilj, a to je da sajam bude mjesto okupljanja i mjesto stvaranja pozitivne energije

Možda ste propustili...

DOĆI ĆE DO POVEĆANJA CIJENA SVIH VRSTA VOĆA

Štete od mraza u cijeloj Hrvatskoj

IZGRADNJA DALEKOVODA I TRANSFORMATORSKE STANICE

Dalekovodu novi poslovi u Sloveniji i Albaniji

Najčitanije iz rubrike