Ekonomija
OSVAJANJE TRŽIŠTA ISTOČNE AZIJE I SJEVERNE EUROPE

Feravino izvozi u Kinu, Japan, Norvešku, Dansku i Englesku
Objavljeno 24. siječnja, 2014.

FERIČANCI – Unatoč krizi i brojnim teškoćama FeraVino je prošlu godinu, s prodajnog aspekta završilo sa značajnim porastom prodajnih količina vina, kaže Željko Jirouš, direktor prodaje i marketinga FeraVina.

Osim odličnih prodajnih rezultata prošlu poslovnu godinu obilježili su, između ostalog, i zapaženi uspjesi na međunarodnim ocjenjivanjima i natjecanjima vina. Na međunarodnom ocjenjivanju vina Decanter 2013., kao i na međunarodnom natjecanju Syrah du Monde 2013., feričanačka vina potvrdila su svoju kontinuiranu kvalitetu.

Na londonskom Decanteru, svjetskom vinskom ocjenjivačkom natjecanju, vina Frankovka Miraz 2009. drugi put, a Syrah Miraz 2009. prvi put osvojila su brončane medalje. Na sedmom izdanju Syrah du Monde, međunarodnom natjecanju syrah vina, Syrah Miraz 2009. FeraVina osvojio je srebrnu medalju. Sudeći prema riječima direktora prodaje Jirouša, FeraVino će i dalje sudjelovati na značajnim svjetskim vinskim događajima.

- Mi ćemo nastaviti u tom smjeru, znači, slat ćemo naša vina na međunarodna ocjenjivanja i sajmove gdje smatramo da su naša ciljana tržišta i da ćemo u tom kontekstu postići dosta zapažene uspjehe i pozitivne reakcije kupaca – poručuje Jirouš. U FeraVinu su shvatili da je osvajanje novih tržišta ključ uspjeha. Tako će 2014. biti godina lova na nova tržišta i nove kupce. Cilj je ulazak na nova strana tržišta – istočne Azije i sjeverne Europe te jačanje postojeće pozicije na tržištima koja nisu zahvaćena krizom poboljšanom marketinškom strategijom. FeraVino vidi priliku za prodaju svojih skupljih proizvoda danskim, kineskim, engleskim, norveškim te japanskim potrošačima.

- Cilj nam je prodati što više vina u skupljim pakiranjima, znači, vina koja postižu bolju cijenu, te se probiti na što više stranih tržišta. Mogu reći da u tome uspijevamo. Imamo prve narudžbe iz Danske, nedavno je otišla prva količina vina u Kinu, a imamo izgledne poslove i u Engleskoj. Imamo kontakte i s novim tržištima, kao što je Norveška, a nešto izvozimo i u Japan – rekao je Jirouš.

Posljednjih godina FeraVino uložilo je znatna sredstva u vinograde, tehnologiju i podrume, što je znatno podiglo kvalitetu vina i učinilo ih konkuretnima. Posebno se to odnosi na velika ulaganja u suvremenu tehnologiju proizvodnje i čuvanja crnih vina. S.Fridl

Ulaganje u marketing

- U tehnološkom smislu ispunjavamo europske standarde i tu ne trebamo velika ulaganja, ali ćemo ulagati u marketing vina te ćemo nastojati oploditi trud i velika ulaganja u novu tehnologiju, kako bi prodaja naših proizvoda bila još uspješnija – zaključuje direktor prodaje i marketinga FeraVina Željko Jirouš.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike