Objavljeno 22. rujna, 2023.
Meta mijenja sustav indentiteta Facebooka, što uključuje i promjenu izgleda logotipa. No promjena nije baš očigledna, osim što je plava boja nešto tamnija, a slovo F suptilno promijenjeno.
- Naša je namjera bila kreirati osvježeni dizajn logotipa Facebooka koji je odvažniji, električan i vječan. Svako od novih poboljšanja dovodi do veće harmonije u cijelom dizajnu kao ključni element identiteta aplikacije. To smo učinili s pomoću jasnijeg izražavanja Facebookove temeljne plave boje, koja je vizualno dostupnija u našoj aplikaciji te pruža jači kontrast slovu F kako bi se izdvojilo - kažu iz Mete.
Iz kompanije kažu da društvena mreža ima dvije milijarde dnevno aktivnih korisnika, što znači da će svaku vizualnu promjenu vidjeti mnogo ljudi. Zbog toga je razumljivo da Meta bira relativno male promjene jednog od najprepoznatljivijih logotipa. Promijenili su i izgled slova kojim je ispisano ime društvene mreže, a korišten je prilagođeni font Facebok Sans.
T.K.