Novosti
ODNOS PREMA KUPCIMA

BiH vodi u kvaliteti usluge, Hrvatska druga
Objavljeno 29. srpnja, 2021.
Agencija Heraklea, u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije, od 15. lipnja do 15. srpnja ponovno je provela istraživanje kvalitete usluge. U posjetima su se mjerili: pozdrav, utvrđivanje potreba i želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu. Tajni kupci posjetili su 800 prodajnih mjesta - autosalona, banaka, benzinskih postaja, maloprodaju, supermarkete, prodajna mjesta telekomunikacijskih tvrtki, turističko-ugostiteljske objekte i objekte uslužnih djelatnosti. U ovogodišnjem istraživanju Hrvatska se, s prošlogodišnjeg trećeg, popela na drugo mjesto (76,48 %), i ostvarila poboljšanje od 1,36 postotnih bodova. S najboljom uslugom u regiji i ove se godine istaknula Bosna i Hercegovina ostvarivši rezultat od 77,46 posto, iako je zabilježila pad od 9,19 postotnih bodova u odnosu na 2020. S najviše područja za unaprjeđenje ove se godine istaknula Makedonija ostvarivši rezultat od 68,51 posto, ali je i zabilježila najveći pad u odnosu na prethodnu godinu (82,47 %). Zanimljivo je da je kategorija "zahvala na posjetu" zabilježila najveći pad u odnosu na prethodnu godinu, za 10,14 postotnih bodova, a ostvarila je ukupan rezultat od 67,83 %.

Promatrajući rezultate prema djelatnostima, i ove godine su se najviše istaknuli autosaloni s rezultatom od 91,67 posto. Supermarketi su djelatnost s najviše područja za unaprjeđenje, a ove su godine imali pad u kvaliteti usluge. D.Pav.