Novosti
HRVATSKI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO:

Natječaji za igle, šprice i kampanju - transparentni
Objavljeno 19. veljače, 2021.
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) ustvrdio je u četvrtak, u povodu napisa na internetskim portalima o dodjeli poslova tvrtkama HDZ-ovih Andrije Hebranga i Biance Matković, da su natječaji za nabavu igli i šprica te za kampanju promocije cijepljenja na društvenim mrežama bili transparentni.


Portal Telegram objavio je da HZJZ nabavlja gotovo devet milijuna igala i šprica za cijepljenje protiv bolesti COVID-19 od tvrtke Kormedix d.o.o., u suvlasništvu Andrije Hebranga, dok je net.hr izvijestio da je tvrtka Media front Biance Matković dobila 188.000 kuna za projekt promocije cijepljenja “Misli na druge, cijepi se” na društvenim mrežama HZJZ-a.


HZJZ tvrdi da je unaprijed nabavio precizne igle i šprice kako bi se iz bočice cjepiva za COVID-19 moglo izvući šest ili sedam doza cjepiva, dok mnoge druge zemlje nisu u tome uspjele i izvlače maksimalno pet doza. Kriterij za dodjelu bodova na natječaju bio je rok isporuke najkasnije do 15. veljače, a zaprimljena je samo jedna ponuda koja je zadovoljila sve uvjete.


Međutim, 4. veljače odabrani ponuditelj tvrtka Kormedix izvijestio je kako ne može ispoštovati obvezu isporuke do 15. veljače, pa ugovor nije potpisan, a HZJZ ga je obavijestio da će se provesti naplata jamstva za ozbiljnost ponude. Kad je riječ o natječaju za vođenje kampanje za promociju cijepljenja, natječaj je raspisan 2. veljače, javila su se četiri ponuditelja, a dvije tvrtke, Media front i Paradigma Integrirane komunikacije, zadovoljile su formalne uvjete.
"Bez obzira na to što ponuditelj Paradigma Integrirane komunikacije d.o.o. u svojoj ponudi nije dostavio životopis stručnjaka (voditelja kampanje), njegova ponuda uzeta je u obzir pri ocjenjivanju, ali ostvario je manji broj bodova za kreativni koncept, jer je u svom prijedlogu koristio dosad već viđene poruke", kažu u Hrvatskom zavodu za javno zdravstvo. H
Možda ste propustili...