Ekonomija
SVEČANOST U LAS VEGASU

HTZ među pet najboljih u svijetu u 2019. godini
Objavljeno 14. kolovoza, 2019.
Hrvatska turistička zajednica je od strane Virtuosa, vodećeg udruženja organizatora putovanja u segmentu luksuznog turizma, bila nominirana za najbolju turističku organizaciju na svijetu u 2019. godini. Svečana dodjela nagrada "2019 Virtuoso Award" održana je u noći s ponedjeljka na utorak prema našem vremenu u Las Vegasu, u sklopu Virtuoso Travel Weeka, a nagradu za najbolju turističku organizaciju osvojila je Švicarska, priopćeno je iz HTZ-a. U finalnom su izboru bile još i nacionalne turističke organizacije Australije, Novog Zelanda i Slovenije.


"Iznimno nas veseli što je Hrvatska turistička zajednica konkurirala u finalnom izboru za najbolju svjetsku turističku organizaciju. Sama nominacija među top pet nacionalnih turističkih organizacija velika je stvar i priznanje za jednu malu zemlju poput Hrvatske. Ovo je priznanje za nas još i važnije kada dolazi od strane renomiranog udruženja poput Virtuosa, što dodatno potvrđuje odličnu poziciju koju naša zemlja uživa na važnom američkom tržištu. Rezultat je to rada i doprinosa svih turističkih djelatnika koji tijekom cijele godine predano rade na promociji i razvoju hrvatskog turizma. Ovo će svakako biti i veliki poticaj za naš daljnji rad te ovom prigodom zahvaljujem svim svojim kolegama na predanom radu i doprinosu", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako pozitivne trendove potvrđuje i turistički promet iz SAD-a, koji je samo u srpnju zabilježio rast od osam posto u dolascima i noćenjima.


Dodajmo kako se Hrvatska na američkom tržištu nalazi među top pet najbrže rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina. Naime, samo tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu prema 2017. godini predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Pozitivni trendovi zadržani su i u 2019. godini, tijekom koje je zabilježen rast od visokih 11 posto u dolascima i noćenjima. O dodatnoj važnosti tog tržišta govori i podatak iz TOMAS istraživanja, koje HTZ provodi u suradnji s Institutom za turizam, a prema kojemu su američki turisti najbolji potrošači s prosječnih 158 eura dnevne potrošnje.


Direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin istaknula je kako u posljednjih nekoliko godina HTZ postiže vrijedne uspjehe i priznanja na sjevernoameričkom tržištu. "Nominacija Virtuosa je od iznimne važnosti jer potvrđuje da je Hrvatska konačno ušla u društvo vodećih odredišta za goste istančanog ukusa i dubokog džepa", poručila je Rodin.
Osim u kategoriji za najbolju turističku organizaciju, Virtuoso je nagrade dodjeljivao i u drugim kategorijama, pa je tako hrvatska agencija Calvados Club Luxury Travel iz Splita osvojila prestižnu nagradu u kategoriji “Best on-site partner”, i to u velikoj konkurenciji agencija specijaliziranih za luksuzna putovanja iz Francuske, Italije, Novog Zelanda i Vijetnama. I.M.
Hrvatska na američkom tržištu nalazi među top pet najbrže rastućih destinacija
Luksuzne agencije
Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika diljem svijeta te godišnjim prometom koji iznosi više od 26,4 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1800 partnera, među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, touroperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja. Hrvatski članovi ove prestižne mreže su Calvados Club Luxury Travel, Leonidas Travel, Fortuna Travel, ali i hoteli Villa Dubrovnik, Boutique Hotel Alhambra te od ove godine Monte Mulini.
Možda ste propustili...