Objavljeno 10. srpnja, 2019.
Europska komisija kaznila je japansku tvrtku Sanrio, vlasnika popularnog brenda Hello Kitty, sa 6,2 milijuna eura zbog nezakonitog onemogućavanja malotrgovaca da prodaju robu s tim brendom diljem Europske unije (EU). "Potrošači, bilo da kupuju šalicu s likom Hello Kitty, ili Chococat igračku, sada u cijelosti mogu iskoristiti jednu od glavnih prednosti jedinstvenog tržišta EU-a, a to je mogućnost kupnje diljem Europe po najboljoj cijeni", izjavila je povjerenica za tržišno natjecanje Margrethe Vestager. Japanskoj je tvrtki izrečena relativno niska kazna zbog suradnje s regulatorom u predmetu koji je zajednički pokrenut protiv kompanija Nike i Universal Studio. U ožujku je EK kaznio proizvođača sportske opreme Nike s 12,5 milijuna eura, a odluka u slučaju Universala još nije donesena, podsjeća AFP. EK je posebno revan u borbi protiv kompanija koje krše pravila tržišnog natjecanja EU-a.
H