Ekonomija
ONLINE PRODAJA

EU je kaznio vlasnika brenda Hello Kitty
Objavljeno 10. srpnja, 2019.
Europska komisija kaznila je japansku tvrtku Sanrio, vlasnika popularnog brenda Hello Kitty, sa 6,2 milijuna eura zbog nezakonitog onemogućavanja malotrgovaca da prodaju robu s tim brendom diljem Europske unije (EU). "Potrošači, bilo da kupuju šalicu s likom Hello Kitty, ili Chococat igračku, sada u cijelosti mogu iskoristiti jednu od glavnih prednosti jedinstvenog tržišta EU-a, a to je mogućnost kupnje diljem Europe po najboljoj cijeni", izjavila je povjerenica za tržišno natjecanje Margrethe Vestager. Japanskoj je tvrtki izrečena relativno niska kazna zbog suradnje s regulatorom u predmetu koji je zajednički pokrenut protiv kompanija Nike i Universal Studio. U ožujku je EK kaznio proizvođača sportske opreme Nike s 12,5 milijuna eura, a odluka u slučaju Universala još nije donesena, podsjeća AFP. EK je posebno revan u borbi protiv kompanija koje krše pravila tržišnog natjecanja EU-a. H
Možda ste propustili...

Najviše prodano Volkswagenovih vozila

Prodaja novih vozila neznatno bolja nego lani

HRVATSKE TVRTKE MONTELEKTRO I 8SIGMA

Razvijaju softver za svjetsku industriju piva

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

“BUDI JEDAN OD PEVECOVIH 7”

Pevecovih 100.000 kuna odlazi na uređenje obiteljskog doma

2

OVE JESENI ZASIJANO VIŠE PŠENICE

U žitnici raste uvoz kruha, najviše tosta

3

ODUSTALI OD PRIMJENE NOVIH TEHNOLOGIJA

Adidas zatvara dva robotizirana pogona