Ekonomija
"EPIC WEEK IN CROATIA"

Kampanju HTZ-a pregledalo 50 milijuna ljudi
Objavljeno 11. lipnja, 2018.

Proljetnu online kampanju Hrvatske turističke zajednice "Epic Week in Croatia" pogledalo je oko 50 milijuna ljudi u svijetu, a više od 60 tisuća njih postali su novi fanovi HTZ-a na društvenim mrežama, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a završetkom te kampanje. Kampanja je provedena na Facebooku, Twitteru, Instagramu i Pinterestu, gdje HTZ ima više od dva milijuna pratitelja, od kojih je najviše na Facebooku, oko 1,7 milijuna, a te brojke stalno rastu.H

Možda ste propustili...

KREŠIMIR KUTEROVAC, PREDSJEDNIK INCIJATIVNOG ODBORA UDRUGE VELIKIH HRVATSKIH PROIZVOĐAČA SVINJA

Talijanskim su svinjogojcima skrivene potpore povećale prihod na farmama za čak 17 posto

ISTRAŽIVANJE 19 UGLEDNIH EUROPSKIH MEDIJA

Poreznim smicalicama oštetili europske proračune

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

12. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA O PODUZETNIŠTVU

Dobrim marketingom do uspješne poduzetničke priče

2

ISTRAŽIVANJE IFR-A

Trgovinski rat zakočit će kinesko tržište robota

3

NA OVOM IZBORU 20 KANDIDATKINJA

Bira se 19. najuzornija hrvatska seoska žena