Ekonomija
"EPIC WEEK IN CROATIA"

Kampanju HTZ-a pregledalo 50 milijuna ljudi
Objavljeno 11. lipnja, 2018.

Proljetnu online kampanju Hrvatske turističke zajednice "Epic Week in Croatia" pogledalo je oko 50 milijuna ljudi u svijetu, a više od 60 tisuća njih postali su novi fanovi HTZ-a na društvenim mrežama, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a završetkom te kampanje. Kampanja je provedena na Facebooku, Twitteru, Instagramu i Pinterestu, gdje HTZ ima više od dva milijuna pratitelja, od kojih je najviše na Facebooku, oko 1,7 milijuna, a te brojke stalno rastu.H

Možda ste propustili...

U CILJU SMANJENJA PLASTIČNOG OTPADA

Nastavlja se Konzumova kampanja “Jedna manje”

DOĆI ĆE DO POVEĆANJA CIJENA SVIH VRSTA VOĆA

Štete od mraza u cijeloj Hrvatskoj

Najčitanije iz rubrike