Mozaik
PRESTIŽNA NAGRADA VIDEU HTZ-A

Đakovačka katedrala i lipicanci u najboljem promospotu na svijetu
Objavljeno 18. travnja, 2018.

Promotivni video Hrvatske turističke zajednice “Ambasadori hrvatskog turizma” odlukom američkog stručnog i predstavničkog žirija Citizine Networksa i National Association of Broadcasters (NAB) osvojio je prestižnu nagradu Travel Video Awards u kategoriji Best Video by a Tourism Organization. Također, osim stručnog žirija, promotivni video prepoznat je i od strane publike koja je u online glasovanju hrvatski promotivni turistički spot proglasila najboljim turističkim promotivnim spotom za 2017. godinu. U spotu koji traje nekoliko sekundi manje od tri minute pojavljuju se dva kadra snimljena u Đakovu – katedrala i lipicanci. Na posjet Slavoniji poziva Mario Mandžukić, koji kaže i kako posjetitelji trebaju kušati našu hranu. Promotivni video “Ambasadori hrvatskog turizma” sniman je na različitim prepoznatljivim lokacijama u Hrvatskoj te je u njemu sudjelovalo deset poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti, među kojima su Luka Modrić, Ivan Rakitić, već spomenuti Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario Šarić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvitešić. Veliki ponos i zadovoljstvo što je Đakovo prepoznato kao jedna od top-destinacija kontinentalnog turizma, što je plod ustrajnog rada u turističkoj promociji srca Slavonije, ne kriju ni u TZ grada Đakova.

- Osvajanje prestižne nagradu Travel Video Awards u kategoriji Best Video by a Tourism Organization za promotivni video Hrvatske turističke zajednice “Ambasadori hrvatskog turizma” veliko je priznanje i motiv za daljnje napredovanje i za grad Đakovo kao turističku destinaciju. Ovom nagradom naš ponos što je grad Đakovo zastupljen u promotivnom videu još je veći te nam je čast biti dijelom tog projekta kroz naše najznačajnije turističke proizvode - ističe direktorica Marija Burek.

Inače, nagrade su se dodjeljivale u ukupno devet kategorija u okviru kojih je prikupljeno više od 360 prijavljenih projekata, a svaka je kategorija imala po četiri finalista. Promotivni video HTZ-a pobijedio je u kategoriji za najbolji promotivni video turističke organizacije za koju su pristigle čak 44 prijave, dok su u uži izbor ušli promotivni videouradci Hrvatske, Perua, Kolumbije i Jordana. Dodjeli nagrada nazočila je i direktorica predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin.

Svečana dodjela nagrada održana je u središtu Las Vegasa, u objektu House of Blues, a priznanje je od strane Philipa DeBevoisea, osnivača i predsjednika Uprave Citizine.tv, osobno preuzeo direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Promotivni video Hrvatske turističke zajednice - Ambasadori hrvatskog turizma, podsjeća direktorica TZ-a grada Đakova Marija Burek, premijerno je prikazan na londonskom World Travel Marketu od strane Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma u studenome 2017. godine.

- Uz činjenicu da je Republika Hrvatska iznimno bogata atraktivnim turističkim destinacijama, Grad Đakovo i Turistička zajednica već su tada bili iznimno ponosni što se u novom hrvatskom turističkom spotu nalaze lipicanci i katedrala sv. Petra u Đakovu, čime Grad Đakovo zasigurno učvršćuje svoju poziciju na turističkom tržištu - zaključuje Marija Burek. M.Muškić

U spotu je sudjelovalo deset poznatih i slavnih osoba iz svijeta sporta i umjetnosti

Možda ste propustili...

BRZINSKO SLAGANJE RUBIKOVE KOCKE

Od 75 slagača svih dobi najbolji tinejdžer

HRVATSKA IDE U BORBU ZA PLASMAN NA SVJETSKOM PRVENSTVU U ESPORTU

Dva ženska tima na pragu povijesnog uspjeha

Najčitanije iz rubrike