Osijek
NOVI PREUSTROJ GRADSKE UPRAVE

Od idućeg tjedna Grad će imati 11 upravnih odjela
Objavljeno 28. prosinca, 2017.

Od 1. siječnja na snagu stupa Odluka s 4. sjednice Gradskog vijeća o novom ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Osijeka. Tako će od sljedećeg tjedna Grad funkcionirati s 11 upravih tijela, umjesto dosadašnjih devet.

Tako se između ostalog gasi radno mjesto tajnika Grada, kojega će zamijeniti pročelnik Ureda gradonačlenika, dok se “mamutski” Upravni odjel za urbanizam i graditeljstvo, komunalno-stambeno gospodarstvo i promet, zaštitu okoliša i mjesnu samoupravu dijeli na tri odjela. Novoustrojeni odjeli bit će Upravni odjel za graditeljstvo, energetsku učinkovitost i zaštitu okoliša, zatim Upravni odjel za gospodarenje imovinom i vlasničko-pravne odnose i Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, promet i mjesnu samoupravu. Na dva odjela razdvojit će se i sadašnji Upravni odjel za programe i projekte Europske unije i gospodarstva, i to na Upravni odjel za gospodarstvo i Upravni odjel za programe Europske unije. Upravni odjel za socijalnu skrb i zdravstvo mijenja svoj naziv i postaje Upravni odjel za socijalnu zaštitu, umirovljenike i zdravstvo. Odustaje se i od Upravnog odjela za branitelje Domovinskog rata, koji zapravo nikada i nije zaživio, i to upravo na prijedlog samih branitelja i predsjednika Odbora za branitelje Darka Nađa, koji naglašava kako je njihov cilj bio efikasnost, a ne trošenje novca na pročelnika takvog odjela. Naime, prema novom ustroju upravo će Ured gradonačelnika dobiti dodatne ovlasti za preuzimanje poslova skrbi o ostvarivanju prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata.

- I u 2018. godini ostajem predsjednik Odbora za branitelje, ali mi u pomoć stiže još jedan pravnik, koji će moći detaljnije pomoći braniteljima upravo oko pravnih pitanja, odnosno rješavanja njihovih zakonskih mogućnosti - naglašava Nađ.

Novina je i da će se s dosadašnjim Upravnim odjelom za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje spojiti poslovi urbanizma te će odjel promijeniti naziv u Odjel za urbanizam. Razlog je to i zbog kojega se dosadašnji djelatnici Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje sele iz svog dosadašnjeg prostora na Šetalištu kardinala Franje Šepera 12 u nove prostore. Naime, nova lokacija spojenog i novog Odjela za urbanizam bit će u Zavodu za stanovanje u Krežminoj 18. Inače, ovaj novi odjel će umjesto dosadašnjih 15, imati 17 djelatnika.

- Od Nove godine, točnije s 1. siječnja na snagu stupa novi preustroj gradske uprave. Istovremeno u 2018. ulazimo s oko 200 djelatnika, dok ih je prije pet godina bilo oko 250. Time imamo dodatne prostorne kapacitete, a razlog selidbe nije samo zbog uštede, odnosno činjenice da Grad više ne želi plaćati najam prostora na dravskoj šetnici, koji je inače vlasništvo Zavoda za urbanizam d.d., već zbog efektivnijeg i jednostavnijeg funkcioniranja. Zgrada u kojoj se nalazi Zavod za stanovanje u vlasništvu je Grada Osijeka, a cijeli drugi kat je slobodan i u njemu će se smjestiti upravo novi Odjel za urbanizam - objasnio je dogradonačelnik Boris Piližota.

Ovo nam je potvrdio i pročelnik Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje Dražen Slunjski, koji kaže kako su oni pakovanje započeli još prije 15 dana.

- Prvo smo u kutije spremili i preselili cijelu arhivu, a do petka ćemo biti posve gotovi s preseljenjem - potvrdio je Slunjski.

Nefreteta Z.EBERHARD
TKO ĆE BITI NOVI PROČELNICI ?

Kako je riječ o novom preustroju gradskih odjela, nakon 1. siječnja bit će raspisani i natječaji za pročelnike svih gradskih odjela, a bit će zanimljivo vidjeti tko će biti novi ljudi na čelu 11 upravnih tijela, umjesto dosadašnjih devet.

odbor

ZA BRANITELJE DOBIT ĆE JOŠ JEDNOG PRAVNIKA

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
oglas