Objavljeno 18. rujna, 2017.
Grey grupa, dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP, dovršila je akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM, kao i 50 % udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Agencijama se sada pripaja Grey Zagreb kako bi se formirala agencija Bruketa&Žinić&Grey.
Upravljački tim čine Davor Bruketa i Nikola Žinić, kopredsjedatelji i glavni kreativni direktori, izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj.
Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne Grey mreže. Investicija je ovo koja jača Greyev položaj u Adriatic regiji i omogućava agenciji korištenje ključnih kompetencija B&Ž-a kroz svoju europsku mrežu.
Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu. Dizajneri u Zagrebu već su počeli surađivati s Grey agencijama u Milanu, Moskvi i New Yorku. Brigada trenutačno radi na dizajnu uredskog prostora europske središnjice Greya u Londonu.
Dodatno, agencija Bruketa&Žinić&Grey nedavno je proširila svoje usluge regrutiranjem novog digitalnog tima s mnogo godina iskustva na nekima od najvećih regionalnih brendova. Na čelu tima koji će formirati središnjicu novog Digital shopper huba je Ivan Kovačević, a tim će pomagati brendovima diljem Europe kapitalizirati međusobni utjecaj digitalnih aktivnosti njihovih potrošača online i na mjestu prodaje. Isti je tim već počeo raditi na projektima s Greyem u Varšavi.
- Naš dosadašnji rad temeljio se na uspješnim suradnjama. U početku bili smo samo Nikola Žinić i ja, a do danas smo imali sreću surađivati s velikim brojem iznimnih ljudi - kreativaca, poduzetnika i stručnjaka. Danas surađujemo s nekima od najambicioznijih oglašivača u regiji. Ovo je novi korak u našem razvoju. Otvorio nam se prostor za rast kroz izvoz naših usluga - kaže Davor Bruketa.
- Ova će suradnja omogućiti i bolje usluge za naše partnere u Hrvatskoj i regiji jer ćemo moći povezati kreativnost naših timova sa saznanjima i tehnologijom koje nam pruža globalna Grey mreža. Gotovo svi naši klijenti traže načine kako izvoziti svoje proizvode i usluge. Od sada ćemo biti bolja potpora u njihovim ambicijama bez obzira bavili se oni turizmom, prehranom ili inovativnim digitalnim proizvodima - dodaje Nikola Žinić.
- Zajedno pokrivamo cjelovit komunikacijski proces od brendiranja do fizičke i e-prodaje. Riječ je o jedinstvenoj usluzi, ne samo u ovoj regiji. Razumijevanjem procesa prodaje već smo dokazali da možemo doći do učinkovitih rješenja na različitim tržištima. Ovo će partnerstvo ubrzati naš rast i razvoj - kaže Damjan Geber. N.Vekić
Zagrebačka agencija postaje Brand, product & retail design hub te Digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe