Ekonomija
DIO SVJETSKE GRUPACIJE

Bruketa&Žinić&Grey postaje jedna od tri Greyeve središnjice
Objavljeno 18. rujna, 2017.

Grey grupa, dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP, dovršila je akviziciju većinskog udjela u agenciji Bruketa&Žinić OM, kao i 50 % udjela u njezinoj sestrinskoj agenciji Brigada. Agencijama se sada pripaja Grey Zagreb kako bi se formirala agencija Bruketa&Žinić&Grey.

Upravljački tim čine Davor Bruketa i Nikola Žinić, kopredsjedatelji i glavni kreativni direktori, izvršni kreativni direktor Siniša Waldinger, direktor Brigade Damjan Geber i direktor Greya Adriatics Nikola Bubanj.

Pod novim imenom agencija će djelovati kao dio globalne Grey mreže. Investicija je ovo koja jača Greyev položaj u Adriatic regiji i omogućava agenciji korištenje ključnih kompetencija B&Ž-a kroz svoju europsku mrežu.

Bruketa&Žinić&Grey postat će jedna od tri Greyeve dizajn središnjice u Europi, uz nagrađivani KW43 u Düsseldorfu i Brand Union, dio INGO-a u Stockholmu. Dizajneri u Zagrebu već su počeli surađivati s Grey agencijama u Milanu, Moskvi i New Yorku. Brigada trenutačno radi na dizajnu uredskog prostora europske središnjice Greya u Londonu.

Dodatno, agencija Bruketa&Žinić&Grey nedavno je proširila svoje usluge regrutiranjem novog digitalnog tima s mnogo godina iskustva na nekima od najvećih regionalnih brendova. Na čelu tima koji će formirati središnjicu novog Digital shopper huba je Ivan Kovačević, a tim će pomagati brendovima diljem Europe kapitalizirati međusobni utjecaj digitalnih aktivnosti njihovih potrošača online i na mjestu prodaje. Isti je tim već počeo raditi na projektima s Greyem u Varšavi.

- Naš dosadašnji rad temeljio se na uspješnim suradnjama. U početku bili smo samo Nikola Žinić i ja, a do danas smo imali sreću surađivati s velikim brojem iznimnih ljudi - kreativaca, poduzetnika i stručnjaka. Danas surađujemo s nekima od najambicioznijih oglašivača u regiji. Ovo je novi korak u našem razvoju. Otvorio nam se prostor za rast kroz izvoz naših usluga - kaže Davor Bruketa.

- Ova će suradnja omogućiti i bolje usluge za naše partnere u Hrvatskoj i regiji jer ćemo moći povezati kreativnost naših timova sa saznanjima i tehnologijom koje nam pruža globalna Grey mreža. Gotovo svi naši klijenti traže načine kako izvoziti svoje proizvode i usluge. Od sada ćemo biti bolja potpora u njihovim ambicijama bez obzira bavili se oni turizmom, prehranom ili inovativnim digitalnim proizvodima - dodaje Nikola Žinić.

- Zajedno pokrivamo cjelovit komunikacijski proces od brendiranja do fizičke i e-prodaje. Riječ je o jedinstvenoj usluzi, ne samo u ovoj regiji. Razumijevanjem procesa prodaje već smo dokazali da možemo doći do učinkovitih rješenja na različitim tržištima. Ovo će partnerstvo ubrzati naš rast i razvoj - kaže Damjan Geber. N.Vekić

Zagrebačka agencija postaje Brand, product & retail design hub te Digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe

Možda ste propustili...

DODIJELJENA ZLATNA KOŠARICA 2024. ZA NAJBOLJA OSTVARENJA

Podravka najbolji proizvođač

DOĆI ĆE DO POVEĆANJA CIJENA SVIH VRSTA VOĆA

Štete od mraza u cijeloj Hrvatskoj

Najčitanije iz rubrike