Ekonomija
POSTIGLI DOGOVOR S WPP-OM

Za Bruketu&Žinić prilike na 40 tržišta
Objavljeno 19. ožujka, 2017.

Bruketa&Žinić OM, jedna od najviše nagrađivanih agencija u Hrvatskoj i regiji, objavila je postizanje dogovora s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju. Ovo je prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj. Bruketa&Žinić OM djelovat će u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom djelovat će i ostale Grey agencije u regiji. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.

Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do srpnja 2017. To će ojačati poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvorit će se nove prilike na više od 40 tržišta na kojima djeluje grupacija.

- Drago nam je što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak naprijed u širenju sposobnosti i kritične mase Greya Europa u ovoj važnoj regiji - rekao je James R. Heekin III, Predsjednik Uprave Grey Grupe.

Alain Groenendaal, predsjednik Uprave Grey Europe, rekao je da su “pratili razvoj agencije Bruketa&Žinić OM otkada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju, te da su vrlo uzbuđeni oko njihovog potencijala i prilika koje ćemo imati zajedno”.

- Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizišao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica - komentirao je Davor Bruketa.

Nikola Žinić, pak, istaknuo je, da od kada su “postavili digitalni kanal u središte našeg integriranog komunikacijskog procesa agencija je ostvarila veliki rast”. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vide kao jednako značajan i transformativan za njihov rast i uspjeh.

- Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni - zaključio je Žinić. N.Vekić

O WPP-u

WPP je svjetski lider u marketinškim komunikacijama u čijem sastavu su vodeće tvrtke iz područja oglašavanja, istraživanja tržišta, odnosa s javnošću, brendiranja i sl. Šestu godinu zaredom proglašen je holding kompanijom godine na festivalu Cannes Lions 2016, a petu godinu zaredom proglašen je najučinkovitijom globalnom holding kompanijom prema Effie Indexu 2016.

BRUKETA&ŽINIĆ OM

Bruketa&Žinić OM agencija je s više od 450 priznanja za oglašavanje i dizajn. Advertising Age proglasio je B&Ž međunarodnom malom agencijom 2013., a Campaign svrstao među vodeće neovisne agencije na svijetu. Na globalnom Effie Indexu učinkovitosti B&Ž je bila druga neovisna agencija.

GREY GRUPA

Grey je dio mreže Grey Grupe koja je rangirana među najveće globalne komunikacijske kompanije. Njezina je matična kompanija WPP (NASDAQ: WPPGY). Pod sloganom “Grey Famously Effective Since 1917”, agencija servisira mnoge ugledne kompanije: Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Kellogg’s, Pfizer, Canon, Marriott Hotels and Resorts, Nestle...

Možda ste propustili...

OD POČETKA TRAVNJA DO KRAJA LISTOPADA PLANIRANO OKO 758.000 LETOVA

Španjolski avioprijevoznici povećavaju kapacitete

IZGRADNJA DALEKOVODA I TRANSFORMATORSKE STANICE

Dalekovodu novi poslovi u Sloveniji i Albaniji

POLJSKA PRIPREMA POLA MILIJARDE EURA

Kompenzacija za niže cijene žitarica

Najčitanije iz rubrike