Osijek
U CENTRU ZA NESTALU I ZLOSTAVLJANU DJECU

Puštena u rad telefonska linija dostupna 24 sata
Objavljeno 25. svibnja, 2013.

U povodu Međunarodnog dana nestale djece, Centar za nestalu i zlostavljanu djecu obilježio je puštanje u rad “Pozivnog centra za nestalu djecu”.

Hrvatska agencija za poštu i telekomunikacije (HAKOM) dodijelila je Centru za nestalu i zlostavljanu djecu harmonizirani europski kratki kod za usluge od društvenog značaja “Pozivni centar za nestalu djecu”, te će time usluge ovog broja postati dostupne u Republici Hrvatskoj. U prostorijama Obiteljskog centra predstavljeno je otvaranje linije 116000 u Osijeku, a Hrvatska se pridružila kao 24. HOTLINE za nestalu djecu u okviru Europske unije gdje je ovaj oblik pomoći roditeljima i samom nestalom djetetu već dostupan. Osnovne usluge koje se pružaju putem 116000 europskog telefonskog broja za nestalu djecu, jesu primanje prijave o nestanku djeteta, prosljeđivanje prijave policiji, te pružanje podrške roditeljima nestalog djeteta. Telefonska linija 116000 bit će dostupna 24 sata dnevno, svaki dan. Na pozive upućene liniji javljat će se djelatnici CNZD-a koji su prošli odgovarajuću obuku za pružanje pomoći roditeljima nestale djece, te će primati informacije od građana u slučaju nestanka djeteta i uz njihovu suglasnost, prosljeđivati ih policiji i drugim nadležnim institucijama.(I.Mi.)

Možda ste propustili...