Zdravlje
PREHRANA

Zdravi zalogaj za dovoljno energije za rad
Objavljeno 18. listopada, 2021.
U užurbanom radnom tjednu rijetkost je da imamo vremena držati se uobičajenih triju obroka dnevno. No, budući da radna sposobnost ovisi o tome kakve vam je kvalitete bio san i što ste jeli, ti se faktori ne smiju zanemariti. Naravno, ovisi i o tome motivira li vas posao, ali prehrana je oduvijek izravno utjecala na to hoćete li biti energični ili letargični. Svatko tijekom dana nešto prezalogaji, no tada uglavnom odabere nezdrave grickalice. No, samo je nekoliko dana dovoljno da se naviknete na grickanje zdrave hrane, a vaš će vam organizam biti zahvalan. Postoji pet različitih obroka koji će vam osigurati dostatno energije za rad.

Miješano sušeno voće


Sušene komadiće banane, marelice i jabuke sada možete pronaći u manjim pakiranjima koja možete ponijeti u torbi. Osim toga, možete ih kupiti u rinfuzi i dio ponijeti na posao. Sušeno je voće bogato željezom i vitaminima važnim za energiju.

Svježe voće


Ubacite neko svježe voće u torbu, ili čak i više komada, jer vam neće naškoditi. Voće vam može pomoći da ne dovedete svoj organizam u stanje dehidracije, jer većina sadrži poprilično vode.

Zobena kaša


Iako zobena kaša nije u širokoj upotrebi u nas, bilo bi dobro da je uvedemo u svakodnevnu prehranu. Možete ju pomiješati s medom i mlijekom, i napraviti pravu energetsku bombu. Za doručak je, pak, preporučljivo pojesti je, primjerice, s nemasnim jogurtom.

Integralni krekeri


Krekeri od cijelih žitarica sjajni su za užinu jer ćete postići osjećaj sitosti, a opet ćete unijeti dodatne hranjive sastojke u svoj organizam. Integralni su krekeri sjajni jer nemaju nimalo dodanog šećera, naravno, ako preko njih ne namažete džem.

Svježe povrće


Sjećate li se kada ste prije viđali svoju mamu ili baku kako samo operu svježu papriku i grickaju je? Postoji mnogo povrća koje možete jesti kao salatu, bitno je stvoriti naviku, a unijet ćete odličnu mješavinu proteina. T.K.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana