Ekonomija
NAJSIGURNIJI OBLIK PODUZETNIČKOG ULAGANJA

Slovenske franšize traže partnere
Objavljeno 8. lipnja, 2021.
Kreirati ili kupiti franšizu? Koje su mjere dostupne pri samozapošljavanju u području franšiza? Dio je to pitanja na koja su u ponedjeljak u Osijeku ponuđeni odgovori. HGK Županijska komora Osijek bila je domaćin edukacije o franšiznom modelu poslovanja održane u suradnji sa Zajednicom franšiznog poslovanja pri komori. "Franšizni način poslovanja jedan je od najsigurnijih oblika poduzetničkog ulaganja uhodanim poslovnim sustavom i na tržištu uspijeva većina primatelja franšize. Financijsko praćenje tih ulaganja relativno je siguran plasman kreditnih sredstava s izglednim povratom u planiranom razdoblju", uvodno je rekla Ema Culi, tajnica Zajednice za franšizno poslovanje HGK-a, koja je ujedno predstavila djelovanje Zajednice. Edukacija je bila namijenjena poduzetnicima s područja Osječko-baranjske županije koji posluju po principu franšiznog modela poslovanja, bilo kao davatelji ili primatelji franšize u različitim granama gospodarstva (trgovina, posredovanje u prometu nekretninama, marketing, turizam, proizvodnja, uslužne djelatnosti i ostali), poduzetnicima početnicima, poduzetnicima koji svoje poslovanje žele proširiti kroz franšizni model poslovanja te osobama koje se žele samozaposliti kupnjom franšize. Edukacija je također namijenjena i odvjetnicima koji rade na franšiznim ugovorima te financijskim institucijama kako bi se boljim razumijevanjem ovog poslovnog modela osigurali uvjeti za povoljnije kreditne linije za franšizno poslovanje te poslovnim savjetnicima i predstavnicima potpornih institucija koji rade s poduzetnicima - potencijalnim davateljima ili primateljima franšize radi njihovog uspješnijeg nastupa na tržištu. Bila je to prigoda da se predstave i primjeri dobre prakse, o tome kako su osmislili vlastiti franšizni sustav u edukaciji stranih jezika govorili su predstavnici osječke tvrtke, također su ovdje bili i predstavnici dvije slovenske franšize (čajnica Zisha i Thai Food Chuty‘skoje), koje traže partnere za hrvatsko tržište. Edukacija je okupila 30-ak sudionika, a što su organizatori ocijenili dobrim, jer ovo je bilo prvo edukativno okupljanje nakon poduže pauze izazvane strožim epidemiološkim mjerama na suzbijanju zaraze koronavirusom. D.Kuštro
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

SUŠA NA SLAVONSKO-BARANJSKIM POLJIMA

Bez nove kiše usjevi bi mogli jako nastradati

2

PČELARIMA TRI MILIJUNA KUNA POMOĆI

I novim proizvođačima šećerne repe potpore

3

OPORAVAK CJELOKUPNOG GOSPODARSTVA OD KORONAKRIZE

Industrijska proizvodnja porasla sedmi mjesec zaredom