Ekonomija
Hrvatski turistički sektor je odgovoran, a boravak turista siguran

Na stranim tržištima suradnja s pet agencija, u veljači sigurnosne oznake
Objavljeno 22. siječnja, 2021.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) odabralo je pet stranih marketinških i PR agencija za suradnju u oglašavanju, odnosima s medijima i digitalnoj komunikaciji na deset tržišta. O tome su jučer poslijepodne izvijestili iz Ministarstva turizma i sporta te HTZ-a, uz poruku ministrice turizma i sporta te predsjednice HTZ-a Nikoline Brnjac kako "Hrvatska za sezonu 2021. šalje jasnu i snažnu poruku da je turistički sektor u Hrvatskoj odgovoran, a boravak turista siguran". "Ohrabruje činjenica da su ljudi željni putovanja i da Hrvatsku navode kao poželjnu destinaciju", istaknula je ministrica, uz ocjenu kako su donijeli važne odluke koje će znatno pridonijeti promociji Republike Hrvatske na emitivnim tržištima. "U suradnji s Hrvatskim zavodom za javno zdravstvo i krovnim strukovnim udruženjima, sigurnosnu oznaku Svjetskog vijeća za putovanja i turizam - WTTC SafeTravel nadogradili smo i nacionalnom sigurnosnom oznakom Safe Stay in Croatia, čija će primjena i promocija početi tijekom veljače", otkrila je ministrica.


Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglašava kako je odabir stranih agencija za suradnju na tržištima na temelju provedenog javnog poziva ključan za promociju u ovoj vrlo izazovnoj godini, u kojoj će provedba kvalitetnih i ciljanih promotivnih aktivnosti biti ključna u postizanju dobrih rezultata. "Od agencija očekujemo učinkovitu provedbu marketinških i PR kampanja koje će Hrvatskoj na tržištima osigurati poziciju sigurne, kvalitetne i dobro pripremljene turističke destinacije koja jamči raznoliku ponudu i siguran boravak", objasnio je Staničić. Agencije koje su izabrane odlukom Turističkog vijeća HTZ-a za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti na deset tržišta su Real grupa, MediaCom, Aviareps, Pro Media Group i Check-in PR. Hina

Odobrena je suradnja s 43 partnera
Za PR aktivnosti na inozemnim emitivnim tržištima i odnose s medijima odabrana je agencija Aviareps, a za provedbu aktivnosti na društvenim medijima i digitalnu komunikaciju agencija Hills Balfour. Ne navodeći koliko će izdvojiti novca za suradnju s tim agencijama u ovoj godini, iz Ministarstva turizma i sporta i HTZ-a navode kako je Turističko vijeće odlučilo i o aktivnostima oglašavanja na društvenim mrežama. Ukupno je za 2021. odobrena suradnja s 43 partnera, od koja su 32 partnera iz kategorije touroperatora i agencija, a 11 iz kategorije prijevoznika.
Možda ste propustili...

OPORAVAK USLUŽNOG SEKTORA

Poslovna aktivnost u eurozoni porasla

IZGRADNJA DALEKOVODA I TRANSFORMATORSKE STANICE

Dalekovodu novi poslovi u Sloveniji i Albaniji

Najčitanije iz rubrike