Ekonomija
AKVIZICIJE

Nestlé povećao prihode s pomoću prodaje kave
Objavljeno 19. travnja, 2019.
Švicarski prehrambeni div Nestlé izvijestio je o većim prihodima u prvom tromjesečju zahvaljujući akvizicijama, uključujući pravo na prodaju Starbucksovih proizvoda u supermarketima diljem svijeta. Unatoč stagnaciji osobne potrošnje u industrijaliziranim zemljama i usporavanju rasta na tržištima u nastajanju, Nestléovi su prihodi u prvom tromjesečju porasli 4,3 %, na 19,4 milijarde eura. Udio akvizicija u povećanju iznosi 1,2-postotna boda. Kompanija ipak nije bila posve imuna na slabiju osobnu potrošnju, koja se očitovala u slabijem povećanju cijena njezinih proizvoda u prva tri ovogodišnja mjeseca, za samo 1,2 %. Proteklih je godina kompanija bila pod snažnim pritiskom dioničara da poveća prodaju i profitabilnost te je odlučila napraviti izmjene u portfelju s više od 2000 robnih marki, uključujući poznata imena, kao što su dojenačka hrana Gerber, mineralna voda Perrier i sladoled Haagen-Dazs. Prioritet u strategiji rasta ipak je kava. Nestlé je vlasnik brenda kavenih kapsula Nespresso i instant-kave Nescafé, a prošle godine kupio je za sedam milijardi dolara pravo na prodaju Starbucksove kave izvan lanaca kafića te tvrtke. Grupa je posebno nastojala proširiti prisutnost svoje kave u SAD-u, gdje je kupila većinski udio u brandu Blue Bottle Coffee i brand Chameleon Cold Brew. H
Možda ste propustili...

EUROPSKA UDRUGA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA

Prijavili sedamnaest avioprijevoznika

SVE JE VIŠE INVESTICIJA U VINARIJE I OPREMU

Hrvatska vina u izvozu postižu 2,5 puta više cijene

Najčitanije iz rubrike