Tehno
ISTRAŽIVANJE:

Izgradnja povjerenja u digitalno
Objavljeno 16. studenog, 2018.
Tek 53 % poduzeća provodi proaktivno upravljanje rizicima „u potpunosti od samog početka“ svoje digitalne transformacije.


Samo mali broj poduzeća (23 %), čak i onih koja ostvaruju prihode veće od 100 milijuna dolara, planira uskladiti mjere opreza na području sigurnosti s poslovnim cijevima. Samo 27 % rukovoditelja vjeruje kako uprave njihovih organizacija dobivaju odgovarajuće podatke nužne za upravljanje kibernetičkim rizicima i rizicima povezanim sa zaštitom privatnosti.


Manje od polovine poduzeća s prihodima većim od 100 milijuna dolara u ključnim sektorima diljem svijeta kaže kako je u potpunosti spremno za usklađivanje s Općom uredbom o zaštiti podataka koja je stupila na snagu u svibnju 2018. godine.


Iako 81 % rukovoditelja smatra Internet stvari (IoT) ključnim za svoje poslovanje, samo 39 % je vrlo uvjereno kako je uspostavilo dovoljno kontrola u pogledu „povjerenja u digitalno“ prilikom njihovog usvajanja.


Filtriranjem stajališta 3000 poslovnih lidera u 81 zemlji, istraživanje je analiziralo mehanizme koji su tvrtkama potrebni za izgradnju povjerenja u digitalno u promjenjivom okruženju kibernetičkih rizika, a utvrdilo je deset prilika za poboljšanje sigurnosti i zaštite privatnosti te izgradnju povjerenja među potrošačima - Uključivanje stručnjaka na području sigurnosti na početku digitalne transformacije, izgradnja baze ljudskih potencijala i rukovodstvenog tima, podizanje razine osviještenosti i odgovornosti zaposlenika, poboljšavanje komunikacije i interakcije s upravom, ugradnja pitanja sigurnosti u poslovne ciljeve, izgradnja trajnog povjerenja u pogledu zaštite podataka, povećanje kibernetičke otpornosti, poznavanje „neprijatelja“, proaktivnost u usklađivanju s propisima, praćenje stanja inovacija. M.R.
Povjerenje u ljude, procese i tehnologiju ključno je za izgradnju sigurnog digitalnog svijeta