Ekonomija
"HRVATSKI PROIZVOD ZA HRVATSKI TURIZAM"

Sve više domaćih tvrtki želi aktivno povezivanje s turističkim sektorom
Objavljeno 23. studenog, 2017.

Domaći kvalitetni proizvodi moraju postati ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma koji i kao izvozna grana može pridonijeti boljoj konkurentnosti i prihodima proizvođača, glavna je poruka s manifestacije "Hrvatski proizvod za hrvatski turizam", koja se održavala u Zagrebu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK). Ta specijalizirana akcija iz sklopa akcije HGK "Kupujmo hrvatsko", okupila je u zagrebačkom Plaza Event Centru 65 različitih izlagača i predstavnika turističkog sektora. Napomenuvši da je akcija "Kupujmo hrvatsko" u 20 godina trajanja urodila brojnim suradnjama i poslovima domaćeg turizma i proizvođača, OPG-ova i drugih, predsjednik HGK Luka Burilović naglasio je da su zbog velikog zanimanja i ograničenog prostora morali ograničiti broj izlagača. "Sve više domaćih tvrtki želi aktivno povezivanje s hrvatskim turizmom. Takva suradnja nemjerljivo je važna za cijelo hrvatsko gospodarstvo", kazao je Burilović. Važnost većeg povezivanja hrvatskog turizma i proizvođača istaknuo je i ministar turizma Gari Cappelli, navodeći da je u nekim hotelskim kućama sve veći udjel hrvatskih proizvoda. Izaslanik i savjetnik hrvatske predsjednice Marko Jurčić povezivanje turizma i hrvatskih proizvođača označio je važnim za konkurentnost. Predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar rekao je da je od njihovih proizvoda Vegeta najviše uspjela zahvaljujući turizmu, jer su je turisti kupovali i odnosili u svoje zemlje, što je povećalo izvoz", rekao je Pucar.H

Možda ste propustili...