Ekonomija
KAKO DO DIGITALNIH GLEDATELJA?

Disney pokreće vlastite on-line streaming usluge
Objavljeno 10. kolovoza, 2017.

Medijska korporacija Walt Disney planira pokrenuti vlastite on-line streaming usluge za filmove, show i sportske programe u pokušaju da dopre do digitalnih gledatelja koji su odustali od gledanja tradicionalne televizije. Ta najveća svjetska zabavna industrija preuzima time proračunati korak, računajući da će dugoročno generirati veći profit od svoje vlastite usluge na pretplatu nego od iznajmljivanja svojih filmova postojećim pružateljima streaming usluga poput Netflixa. Uostalom, Netflix, Amazon i HBO već troše milijarde dolara ne samo na kupnju, nego i na kreiranje vlastitog sadržaja koji izravno distribuiraju svojim gledateljima. S ulaskom u digitalno područje Disney pokušava osvojiti tržište Amazona i Netflixa koji su pridobili publiku kombinacijom originalnih programa dostupnih na zahtjev i poslovnog modela usredotočenog na mjesečne pretplate, umjesto na prihode od oglašavanja. Već početkom iduće godine Disney planira lansirati ESPN brandiranu uslugu gledanja sporta, dok bi Disney streaming usluga bila lansirana 2019. godine, za početak na tržištu SAD-a, no vrlo brzo i na ostalim svjetskim tržištima. Disney je također najavio da će raskinuti distribucijski sporazum s Netflixom. H

Možda ste propustili...

IZGRADNJA DALEKOVODA I TRANSFORMATORSKE STANICE

Dalekovodu novi poslovi u Sloveniji i Albaniji

SLABOST NJEMAČKOG GOSPODARSTVA

Najviše nezaposlenih od 2015. godine

DOĆI ĆE DO POVEĆANJA CIJENA SVIH VRSTA VOĆA

Štete od mraza u cijeloj Hrvatskoj

Najčitanije iz rubrike