Ekonomija
TURIZAM

Uniline i u Seulu
Objavljeno 9. kolovoza, 2017.

Šireći sustavno i dugoročno svoja inotržišta u Aziji, Uniline, hrvatski najveći touroperator otvorio je poslije Shanghaia svoj ured i u Seulu u Južnoj Koreji. Inače, u 2016. godini u Hrvatskoj je ostvareno oko 380 tisuća dolazaka i 450 tisuća noćenja korejskih gostiju, što je za 10 posto više u odnosu na 2015. godinu, odnosno u posljednjih šest do sedam godina povećalo se za čak 30 puta. Prema istraživanjima koja je proveo VisitBritain u 2009., korejski gosti destinacije biraju prema prirodnim ljepotama (66 %), slavnim i poznatim lokacijama (60 %), kao i lokacijama s bogatom poviješću i kulturom (59 %). Unilineov cilj je da u dugoročnom razdoblju svaki deseti Koreanac doživi i upozna ljepote Hrvatske, ali i jugoistočne Europe. Riječ je o velikom broju ljudi s obzirom na to da Južna Koreja ima nešto više od 50 milijuna stanovnika pa je jasno da je riječ o golemom tržištu. Kako bi se ostvarili ti ciljevi iz kompanije najavljuju brojne marketinške i prodajne aktivnosti na korejskom tržištu, a u tu svrhu vode se pregovori oko otvaranja avionske charter linije između Seula i Dubrovnika. Novi ured kompanije Uniline smješten je u rezidencijalnom dijelu Seula, udaljen oko kilometar i pol od Ministarstva vanjskih poslova Republike Koreje te oko dva kilometra od Dinastijske palače. V.T.

reality show kao povod

Impuls za dolazak Koreanaca u Hrvatsku bilo je snimanje reality showa “The Romantic in Croatia” 2012. godine koji je potaknuo brojne grupe mladih Koreanaca da krenu u potragu za ljubavlju u više hrvatskih destinacija. Potom još dva reality showa.

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana