Objavljeno 28. listopada, 2014.
Više od 12.000 korisnika prepoznalo je u samo četiri mjeseca prednosti servisa ePošta, jer svoje račune vole plaćati brzo, jednostavno i sigurno, javili su iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte. Korisnicima koji žele moderna rješenja Hrvatska pošta tom uslugom olakšava prijam i predaju pošiljaka internetom, jednostavno plaćanje računa te organizaciju i pohranu pošiljaka. ePošta povezuje niz usluga u virtualnom obliku – u elektronički poštanski kovčežić korisnici mogu primati račune, pisma, poruke i promidžbeni materijal, plaćati račune – prvi put na tržištu platnim karticama – te slati pisma i poruke. Registracija za korištenje servisa za korisnike je potpuno besplatna, kao i primanje dokumenata i pisama, slanje i primanje poruka te prosljeđivanje naloga za plaćanje u internetsko bankarstvo”, navode iz Hrvatske pošte. Sustav je razvijen u suradnji s FINA-om uz primjenu sigurnosnih standarda temeljenih na certifikatima, čime se omogućuje sigurna razmjena i pohrana elektroničkih dokumenata. Podatci koji se šalju servisom ePošta su kriptirani, pa se onemogućuje njihovo bespravno korištenje, a plaćanje servisom ePošta osigurano je u istoj mjeri u kojoj je osigurano plaćanje, na primjer, Paypalom.(Z.R.)