Osijek
KAKO IZBJEĆI KAMATE

Stanovnica Čepina: Dobila sam račun s
datumom dospijeća koji je već istekao
Objavljeno 8. studenog, 2013.

Stanovnica Čepina (podatci poznati redakciji) neugodno se iznenadila kada je od tvrtke Urednost dobila račun na iznos od 4.500 kuna s datumom dospijeća koji je bio prošao prije gotovo dva tjedna.

- Zvala sam ih da se požalim i zatražila novi račun, no odbili su ga izdati. Zanima me što dalje mogu poduzeti kako ne bih ni kriva ni dužna platila zatezne kamate, odnosno da dobijem svoj račun s datumom dospijeća koji mogu ispoštovati - pita čitateljica.

Dunja Mak, savjetnica iz osječke udruge “Potrošač”, odgovora kako je, za početak, prigovor na račun potrebno sročiti na papiru i potom ga tvrtki poslati preporučenom poštom.

- U prigovoru valja navesti u detalje što nije u redu s računom. Potom gospođa u prigovoru može zahtijevati dvije stvari: ili da joj se izda novi račun s pravilnim rokom dospijeća, ili da joj se odobri plaćanje računa s pogrešnim dospijećem a da joj se za kašnjenje ne naplate kamate. Nakon što primi prigovor, tvrtka ima 15 dana da na njega odgovori. Ako to ne učini ili odgovor bude negativan, gospođa se može obratiti Povjerenstvu za reklamaciju potrošača koje mora imati svaka tvrtka koja pruža javnu uslugu. Povjerenstvo o slučaju treba odlučiti u roku od 30 dana. Ako tvrtka nema povjerenstvo ili ono ne obavi svoj posao, slučaj se može prijaviti osnivaču tvrtke, u ovom slučaju – Općini Čepin. (I.Sl.)

Možda ste propustili...

NA ŠTANDU U GOSPODARSKOM CENTRU

Otkrivali policijske tajne

EDUKATIVNE AKTIVNOSTI U OSNOVNOJ ŠKOLI ERNESTINOVO

Kako se ponašati u prometu i izbjeći prometne nesreće

ODJEL ZA RAD S DJECOM I MLADIMA

Pričaonice i kreativne radionice u GISKO-u