Zdravlje
VJEŽBANJE DONOSI ISPUNJENOST I ENERGIJU

Najviše opušta zabava i druženje na treningu
Objavljeno 29. veljače, 2016.
Vježbom i znojenjem ispuštate negativne tvari te ćete se bolje osjećati nakon fizičkog napora

Vezani članci

PROLJETNE AKTIVNOSTI MOGUĆE U SVIM SLAVONSKIM GRADOVIMA

Biciklirajte, vježbajte, trčite na otvorenom

Ispuhivanjem na treningu i dobro odrađenim treningom energija se penje na maksimum. To dovodi do boljeg obavljanja daljnjih obveza, npr. učenja.

Tko god je pokušao vježbati bar kraće vrijeme, zna da nisu gluposti kada ljudi govore o povećanju sreće i ispunjenosti. Ona se penje na maksimum zbog uvijek pozitivne i vesele atmosfere koja se osjeti pri grupnom vježbanju. Svi se osjećaju bolje zbog napretka koji se događa, zbog druženja, uspjeha, energije i atmosfere. Ono što najviše opušta upravo je zabava i druženje. Maknuti se od obveza, dječjeg plača, učenja, kuhanja, spremanja i ostalih svakodnevnih obaveza na samo sat vremena, upoznati nove ljude, podijeliti iskustva nešto je što je neprocjenjivo. U dvorani su svi nasmiješeni i veseli, a upravo ta golema količina pozitive nevjerojatno mijenja kvalitetu života.

Bilo kakva aktivnost, od trčanja, plesa, pilatesa, joge, aerobike, planinarenja do hodanja i ostalog, pridonosi potpunoj promjeni života. Samim time dolazi do opuštanja i povećane sreće.

Tijekom treninga zasigurno zaboravite sve probleme, obveze i napetosti. Posvetite se samo svom tijelu i svjesno opuštajte dio po dio. Također, vježbom i znojenjem ispuštate negativne tvari te ćete se bolje osjećati nakon fizičkog napora.

Najveća je zabluda da ćemo od treninga biti još umorniji. Jeste li se ikada osjećali cijeli dan umorni, iscrpljeni i bezvoljni i onda otišli na trčanje, otrčali rutu i osjetili preporod? Energija na maksimumu, čak ne možete zaspati? Ili hodali bar pola sata i nakon toga kao da ste druga osoba? Krivo je što mnogi misle da vježbanje oduzima energiju i snagu. Baš suprotno! Tko redovito vježba, bavi se svojim tijelom i tko voli ono što vježba, energije ima i previše. Garantirano! (www.centarosobnemoci.com, 091/1701900)

Martina SLIVONJA, bacc. Physioth.
Kako početi vježbati nakon godina neaktivnosti?

Svjesni ste da biste trebali početi vježbati. Tijelo vam je tromo, boli vas svaki mišić od neaktivnosti, nemate energije, kondicija je na nuli. Biti početnik je teško - ne samo što je tijelu potrebno vremena da se prilagodi napornim treninzima nakon godina nevježbanja nego je i teško naći kvalitetan program treninga prilagođen početnicima. No imamo odličnu vijest za vas! Postoje grupe koje nisu rezervirane samo za napredne vježbače, za one koji nešto znaju o pokretima ili one koji su fleksibilni. Svaki početak u životu je težak, tako i početak vježbanja! Prvo morate odabrati program koji vam se sviđa i koji će vam najviše odgovarati. Neću lagati i reći da će biti lagano. Bit će teško na početku. Očekujte jake upale mišića, očekujte kako nećete moći napraviti sve vježbe do kraja, možda čak ni izdržati cijeli sat, očekujte šok za tijelo. Moguće su i vrtoglavice i slabost. Sve je to potpuno normalno. Bilo da ste upisali jogu, workout bilo program za kralježnicu, svaki je na svoj način težak. Neće biti lagano, ali bit će vrijedno truda. Savjet je da prvo proučite opise programa, raspored te ostalo na webu. Kad odaberete program, uvijek informativno nazovite i mi ćemo vas uputiti dalje i savjetovati koji je program najbolji s obzirom na zdravstveno stanje, dob, vaše želje i ciljeve te slobodno vrijeme.

Centar osobne moći

U Centru osobne moći bave se unapređivanjem zdravlja na tjelesnoj, emocionalnoj, mentalnoj, voljnoj i duhovnoj razini. U ponudi su različiti programi vježbanja, radionice, predavanja te individualne i grupne terapije koje osobu mogu podržati u ostvarenju fizičkog, mentalnog i emocionalnog zdravlja i ravnoteže. Da bismo bili zdravi i vitalni, svom zdravlju moramo pristupiti s više razina. Ako se pokrećemo na jednoj razini, ona povoljno djeluje i na sve ostale. Nije rijedak slučaj da osoba kaže “Umorila sam se fizički, ali sam emocionalno i psihički rasterećena”. Važno je da se pokrenemo prema sebi na nekom od tih dijelova, jer će se energija tada pokrenuti i na svim drugim poljima. I mi ćemo biti bliži sebi, a kad smo bliži sebi i kad se više volimo, život postaje ljepši.

Što sve možete vježbati?

Postoji velik izbor programa (njih čak 11), koji vode educirani voditelji u raznim terminima. Programi su prilagođeni: od onih za potpune početnike do onih za najžešće apetite.

YOGA& PILATES

Na satu joge uče se joga asane (položaji tijela), pozdravi suncu, vježbe disanja (pranayame) i izvode se meditacije. Svi koji su se upoznali s jogom znaju osjećaj povezanosti, zahvalnosti i divan osjećaj lakoće nakon sata. Joga ima kompleksan učinak, jer uravnotežuje tijelo, um, svijest i dušu.

Pilates je sustav vježbi istezanja i snage koji je apsolutno podržan u cijelom svijetu te daje sjajne rezultate već godinama. Sadržava više od 500 kontroliranih vježbi koje animiraju um i vježbaju cijelo tijelo. Vježbanjem pilatesa mišići postaju duži, vretenastiji i snažni. Mnogi, zbog zablude, smatraju kako je pilates tek istezanje na prostirkama, pa kad pokušaju vježbati jedan sat, vide da su daleko od istine! Pilates spaja vježbu i dah te um i tijelo! Pilates se vježba s raznim rekvitizima, od kojih su najpoznatiji velika lopta, pilates ring, male soft lopte, foam roller...

HATHA YOGA i POWER YOGA

Ovu jogu preporučujemo svima koji žele intenzivnije raditi na tijelu i duhu, kroz naprednije asane, pranajame i meditacije

PILATES YOGA

S obzirom na kompleksnost pilatesa i joge, ovaj je program nastajao nekoliko godina vođenja vježbi kako bi se zadovoljili najčešći zahtjevi vježbača i napravio savšen spoj obiju metoda.

PROGRAMI ZA ZDRAVLJE KRALJEŽNICE

Centar je poznat i po stručnosti i educiranosti za sve osobe koje imaju nekakve zdravstvene probleme, bilo s kralježnicom, bolnim kukovima, ozlijeđenim koljenima bilo s lošim posturama, te za sve one vježbače koji su se na vrijeme sjetili te jednostavno vježbom preveniraju sve to.

Samo je jedan lijek za sve navedeno, a to je pokret, pokret i pokret! Vježbe držanja daju vam snažne i elastične mišiće za održavanje pravilnog položaja kralježnice. Korektivnim vježbama iz fizioterapije i kineziterapije temeljimo se upravo na otklanjanju disbalansa tijela, jačanju mišića koji su odgovorni za pravilno držanje. Ni jedan drugi dio tijela ne utječe toliko na ukupan izgled kao leđa. Stoga ih nikako ne smijemo zanemariti. Bez obzira na to što osoba ima genetsku predispoziciju za dobro građeno tijelo, bez snažnih leđa jednostavno nema uspravnog držanja i lijepe figure.

Kinezi Mix i Fizio Fit programi su dizajnirani upravo za osobe koje pate od problema s lokomotornim sustavom! Nižemo niz pozitivnih iskustava osoba kojima je vježbanje doslovce promijenilo život nabolje. Pravilnim i redovitim vježbanjem poboljšat ćete snagu i fleksibilnost tijela, ispraviti posturu tijela, smanjiti bolove u kralježnici, poboljšati koordinaciju i balans tijela i uma te podići kvalitetu svakodnevnog života na višu razinu. Zdravo tijelo, snažni mišići i ulaganje u sebe odražava se na vaš imidž, samopuzdanje, energiju, ukupno zdravlje i disanje. Stoga izdužite kralježnicu, podignite ramena prema natrag, podignite glavu, ojačajte mišiće i otvorite se!

Najbolji lijek koji si možete kupiti je pokrenuti tijelo i pružiti mu vježbanje. Jer tijelo doista vapi za vježbanjem.

Programi za mršavljenje i oblikovanje tijela

Tu su Total Body Styling, Body Fit, Booty Drill, Body Shape i Step & Tone. Ako se pitate koji je najjednostavniji recept za mršavljenje, samo pazite na dnevni unos kalorija, odlučite se za veliku promjenu prehrane, da izbacite sve za što i sami znate da ne valja, pazite da dobro iskombinirate obrok prije i nakon treninga, unosite puno vode. Ako sami ne znate, uvijek se možete posavjetovati s nama ili sa stručnim nutricionistom. Odradite redovito neki od žestokih kardiotreninga, osnažite mišiće vježbama snage i sigurno ćete vidjeti promjene na svom tijelu. Budite uporni i dosljedni s treninzima, vodite dnevnik prehrane i rezultati su zagarantirani. Svi smo različito građeni, ali svi iz svoje građe tijela možemo izvući maksimum i naglasiti ono najbolje. Moguće je promijeniti i lijepo oblikovati tijelo s obzirom svoju genetiku, naravno.

Možda ste propustili...

SJEDILAČKI NAČIN ŽIVOTA

Lakše se debljamo

STUDIJA PREVIŠE VJEŽBANJA NIJE ŠTETNO

Svaki je korak važan za poboljšanje zdravlja srca

NUTRICIONIZAM PREDNOSTI FERMENTACIJE

Blagodati kiselog kupusa iskoristite već ove zime

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA POKRETAČ I KOORDINATOR SPORTA I REKREACIJE

Rekreacija na otvorenom je procvjetala

2

STUDIJA PREVIŠE VJEŽBANJA NIJE ŠTETNO

Svaki je korak važan za poboljšanje zdravlja srca

3

KORONAVIRUS

Imunitet traje najmanjea pet mjeseci