Učionica
REZULTATI JEDINSTVENE SVEUČILIŠNE STUDENTSKE ANKETE

Studenti zadovoljni studentskom prehranom i smještajem u studentskim domovima
Objavljeno 10. siječnja, 2016.
ANKETOM SU OBUHVAĆENA 993 OSJEČKA STUDENTA U JEDNOM DANU, 9. PROSINCA 2015. GODINE

Na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku provedena je studentska anketa o razini zadovoljstva studenata prehranom u studentskim restoranima i drugim objektima te smještajem u studentskim domovima u Osijeku i radom Studentskog servisa. Slične ankete provodile su se i prijašnjih godina.

Anketa je provedena na bazi 993 studenta u jednom danu, 9. prosinca 2015. godine, a proveli su je studenti Sveučilišta u Osijeku u organizaciji Studentskog zbora. Broj studenata po sastavnicama koji su ispunili anketu vidljiv je na histogramu prikazanom na slici 1. Osim toga, kao što se vidi na histogramu prikazanom na slici 2, anketu su pretežno ispunjavali studenti viših godina studija na Sveučilištu u Osijeku.

Kvaliteta prehrane u restoranima Studentskog centra u Osijeku

Za restorane Studentskog centra u Osijeku (Istarska 5, Gaudeamus i Campus), studenti su ocjenama od 1 do 5 ocjenjivali: kvalitetu prehrane promatranu kroz: higijenu, odnos osoblja, cijenu prehrane, organizaciju ručka i večere i kvalitetu obroka. Prosječne ocjene tih pokazatelja vidljive su u tablici 1, a posebno samo za novi restoran Campus broj studenata koji su dali pojedinu ocjenu prikazani su i na odgovarajućem histogramu na slici 3.

Svi pokazatelji ukazuju na relativno visoko zadovoljstvo studenata sa svim analiziranim indikatorima prehrane u studentskim restoranima. Posebno treba istaknuti visoku ocjenu za odnos osoblja u sva tri restorana i higijenu u restoranima Campus i Gaudeamus. Studenti su dali općenito višu ocjenu za kvalitetu obroka i organizaciju ručka i večere, te za odnos osoblja u restoranu Gaudeamus u odnosu na restoran u Istarskoj 5 i restoran Campus, između ostaloga i zbog toga što studente u restoranu Gaudeamus poslužuju konobari. Također treba primijetiti da su studenti uglavnom zadovoljni cijenama prehrane u studentskim restoranima.

Kvaliteta prehrane u drugim objektima Studentskog centra

Posebno su se ispitivali svi pokazatelji kvalitete prehrane u objektima brze i jednostavne usluge, u slastičarnicama i Studentskom klubu. Kvalitetu prehrane promatranu kroz vrstu ponude, kvalitetu ponude, radno vrijeme i odnos osoblja studenti su ocjenjivali ocjenama od 1 do 5. Ti rezultati ankete vidljivi su u tablici 2, a posebno za Studentski klub broj studenata koji su dali pojedinu ocjenu prikazani su i na odgovarajućem histogramu na slici 4.

Svi pokazatelji ukazuju na relativno visoko zadovoljstvo studenata sa svim analiziranim indikatorima kvalitete u ocjenjivanim objektima. Posebno treba spomenuti visoku ocjenu odnosa osoblja i radnog vremena prilagođenog studentima.

Zadovoljstvo smještajem u studentskim domovima

Zadovoljstvo studenata smještajem u "starom" i "novom" studentskom domu analizirano je na osnovi sljedećih pokazatelja: cijena smještaja, higijena, poštivanje kućnog reda od strane studenata, odnos osoblja i funkcionalnost. Ti rezultati ankete vidljivi su na tablici 3, a posebno za novi studentski dom broj studenata koji su dali pojedinu ocjenu prikazani su i na odgovarajućem histogramu na slici 5. Svi pokazatelji ukazuju na relativno visoko zadovoljstvo studenata sa svim analiziranim indikatorima.

Posebno treba spomenuti očekivano visoku ocjenu za funkcionalnost u novom domu koji je građen tako da u potpunosti zadovolji sve kriterije poboljšanog studentskog standarda u smještaju. Iz rezultata ankete vidljivo je da su studenti više zadovoljniji nižom cijenom smještaja u starom domu, iako su uvjeti stanovanja u novom domu znatno bolji nego u starom pa je zbog toga i cijena smještaja u novom domu veća. Dakle, cijena smještaja i dalje je bitan faktor u odnosu na uvjete stanovanja u domovima.

Studenti su higijenu u novom domu ocijenili višom ocjenom, što je i očekivano, s obzirom na to da svaka soba u novom domu ima posebnu kupaonicu za razliku od starog doma gdje veći broj studenata koristi jedan sanitarni čvor. Nadamo se da će se i to uskoro promijeniti novim investicijama u studentski standard. Što se tiče poštivanja kućnog reda od strane studenata, prema rezultatima ankete vidi se da studenti baš i nisu izuzetno zadovoljni. Studenti su upoznati s kućnim redom, no za neke studente više puta su nužna upozorenje od strane djelatnika doma da se istoga i pridržavaju. Veća socijalizacija među studentima sigurno bi pridonijela poboljšanju i u ovom važnom segmentu studentskog života.

(Vlasta Dragušica, Danijel Grahovac, Dalibor Tufeković, Rudolf Scitovski)

RAD STUDENTSKOG SERVISA

Rad Studentskog servisa ocjenjivan je od strane studenata na bazi sljedećih pokazatelja: odnos osoblja (prosječna ocjena 3.8), organizacija poslovanja (prosječna ocjena 3.6), cijena studentskog sata (prosječna ocjena 3.2) i ponuda poslova (prosječna ocjena 3.5). Broj studenata koji su dali pojedinu ocjenu vidljivi su na odgovarajućem histogramu na slici 6. Svi pokazatelji ukazuju na relativno visoko zadovoljstvo studenata sa svim analiziranim indikatorima.

Posebno treba spomenuti da su studenti najviše zadovoljni s osobljem, a najnižu prosječnu ocjenu studenti su dali za cijenu odrađenog sata koji je zapravo prilagođen općem stanju u gospodarstvu. Studenti su dali i vrlo dobru ocjenu organizaciji poslovanja servisa, a na što je utjecalo pokretanje FB stranice, nove internetske stranice Studentskog centra, ali i pokretanje procesa automatizacije izdavanja studentskih ugovora s poslodavcima kod kojih radi veliki broj studenata.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike