Učionica
ODJEL ZA KULTUROLOGIJU JOŠ JAČE SE POVEZAO S MLU OSIJEK

Studenti kulturalnog menadžmenta promoviraju izložbu Julija Knifera
Objavljeno 11. travnja, 2015.

Već postojeća dobra suradnja Odjela za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku i Muzeja likovnih umjetnosti Osijek dodatno se pojačala posljednjih mjeseci, koliko studenti 3. godine preddiplomskoga studija Kulturalni menadžment sudjeluju na realizaciji popratnih aktivnosti i promociji aktualne vrijedne retrospektivne izložbe "Bez kompromisa" velikog osječkog umjetnika Julija Knifera, koja je u osječkom MLU otvorena u ožujku.

Sve je započelo na inicijativu asistentice Marte Borić s Katedre za kulturalni menadžment Odjela. "Ideja se rodila u prosincu 2014. kada smo gospođa Jesenka Ricl, predstavnica udruge Hrvatsko društvo kulturnog turizma, i ja organizirali kreativnu brainstorming radionicu Panona kreativni inkubator. Jedna od gošći bila je i ravnateljica MLU-a Leonilda Conti, koja je izrazila želju za suradnjom u organizaciji nadolazeće izložbe 'Bez kompromisa', prenesene iz Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu. Studente smo odlučili angažirati u sklopu kolegija Projektni menadžment, a za suradnju sam pozvala kolegicu Ivu Buljubašić, također asistenticu na Odjelu za kulturologiju, aktivnu u području marketinga u kulturi", priča asistentica Borić. Njih dvije su zajedno sa studentima osmislile kako na jedan nov i inovativan način privući publiku svih uzrasta na izložbu. Pripreme za projekt trajale su puna tri mjeseca, a Borić je vodila tim studenata kojima je zadatak bio povezati Muzej sa što više partnera (networking), što iz privatnog (realnog) sektora, što s udrugama i ostalim fakultetima i svima koji bi htjeli podržati izložbu. "Umrežili smo niz partnera, poput Strojarske tehničke škole Osijek, Kinematografa, Iločkih podruma, Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek, Kavane Waldinger, Udruge College i medija. Primjerice, učenici Ugostiteljsko-turističke škole za otvaranje same izložbe izradili su kolačiće u obliku meandra. Kolegica Buljubašić i njezin tim pak osmislili su cjelokupan marketing plan i način promocije, od slogana izložbe, promotivnih letaka pa sve do mjesta promocije. Posebnost je što je uglavnom korišten nekonvencionalni, kreativni i niskobudžetni marketing kako bi se lakše stvorila komunikacija između muzeja i okoline", naglašava Borić. Budući da izložba traje do kraja travnja, planirano je i snimanje milenijske fotografije u obliku meandra s ljudima koji će se dobrovoljno prijaviti. "Veliko hvala svim partnerima i studentima koji su svojim trudom, radom, ili pak donacijom pomogli pri realizaciji promocije ove izložbe. Pozivamo sve građane da prate naše aktivnosti i da poprate izložbu", zaključuje asistentica Borić.

Sudionici projekta

Uz asistentice Borić i Buljubašić, u projektu sudjeluju i studenti 3. godine preddiplomskog studija Odjela za kulturologiju - Kulturalni menadžment: Mateja Hećimović, Matea Milinković, Ana Puškarić, Maja Škorić, Ena Valentina Đerek, Vlatka Ipša, Kristina Jazbec, Karin Matea Pavić, Valentina Mrkonjić, Diana Kotrla, Irena Jurić, Tomislav Jurić, Antonia Jurković, Matija Stojaković i Martina Berač. Također, studenti su svoju kreativnost mogli izraziti na billboardu koji se nalazi na zapadnom ulazu u Osijek prema Industrijskoj zoni.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike