Osijek
PRIVREMENA REGULACIJA

Zbog proširenja zatvoren dio osječke južne obilaznice
Objavljeno 3. travnja, 2013.
Ovi radovi omogućit će proširenje Ulice kneza Trpimira

Ako to vremenski uvjete dozvole, od danas, pa sljedećih 40 dana, na južnoj obilaznici kod nadvožnjaka “Trpimirova” bit će na snazi nova regulacija prometa.

Jučer je najavljeni početak radova odgodila kiša. Planirano je, naime, postavljanje oplate za gradnju središnjeg dijela novog nadvožnjaka, pa će tako promet iz oba smjera biti preusmjeren na privremeno izgrađeni južni kolnik u zoni ispod postojećeg nadvožnjaka Trpimirova. Slični radovi već su izvedeni kod nadvožnjaka Višnjevac i Josipovac.

Ovi radovi omogućit će proširenje Ulice kneza Trpimira. U prvoj fazi, uz nadvožnjak, predviđeno je proširenje Trpimirove od obilaznice do skretanja za dvoranu Gradski vrt i poslovnu zonu, a potom će uslijediti i uklanjanje posljednjeg uskog grla, od navedenog križanja do križanja s Divaltovom i Gackom ulicom.

Proširenje južne obilaznice, uz gradnju mosta preko Drave kod Petrijevca, najopsežniji je prometni infrastukturni zahvat oko Osijeka. Proširenje južne obilaznice radi se u cijelosti, na ukupnoj dužini od 13,2 kilometra. Početak je oko 130 metara jugoistočno od mosta preko poganovačko-kravičkog kanala u sklopu čvorišta Josipovac te u cijelosti, rječnikom struke pojašnjeno, “kako geometrijski, tako i visinski prati postojeći sjeverni kolnik”, i završava iza čvorišta Tenja. Radovi su grupirani u tri faze, prva dionica od čvorišta s autocestom Slavonika do Frigisa, u dužini od 5,7 kilometara bliži se svome kraju i prva bi mogla biti puštena u promet.

Spomenuti radovi na čvorištu Trpimirova pripadaju drugoj, najkompleksnijoj fazi. Ondje je uz trasu ceste predviđena i dogradnja krakova čvorišta Čepinska i Trpimirova, gradnja čvorišta Vinkovačka, kao i podvožnjaka Filipovica i Vinkovačka te nadvožnjaka Bosutsko i Trpimirova. Posljednja, treća dionica proteže se od čvora Trpimirova do kraja zahvata, iza čvorišta Tenjska, duga je 1,5 kilometara - najkraća je i najjeftinija.

Vrijednost radova iznosi 150 milijuna kuna, izvođač radova je Osijek-Koteks, a investitor su Hrvatske ceste. Proširena južna obilaznica trebala bi biti puštena u promet u proljeće iduće godine.

Dario KUŠTRO
I DO 110 KILOMETARA NA SAT

Postojeća, stara dionica južne obilaznice sagrađena je 1989. godine. Ova nova imat će sve elemente brze ceste, što omogućava vožnju uz maksimalnu dozvoljenu brzinu od 110 km/h. Ali predviđena je i najviša razinu zaštite od buke i rasvjeta u cijeloj dužini.

DO 17. SVIBNJA

planirana je nova prometna regulacija kod nadvožnjaka na Trpimirovoj

18.800

vozila dnevno prođe južnom obilaznicom

Najčitanije iz rubrike