
Nastavnici elektronike i računalstva proširili znanja
U Tehničkoj školi Virovitica održan je državni stručni skup za nastavnike iz sektora elektronike i računalstva, s ciljem unaprjeđenja stručnih kompetencija nastavnika, poticanja primjene suvremenih tehnologija i jačanja suradnje između obrazovnog i gospodarskog sektora.
Stručni skup otvorila je županijska pročelnica za obrazovanje, sport i kulturu Martina Bunić, uz ravnatelja škole Dinu Davidovića, a nazočilo je gotovo 30 sudionika iz Virovitičko-podravske, Bjelovarsko-bilogorske, Koprivničko-križevačke i drugih županija.
- Ovakvi skupovi odlična su prilika za stjecanje novih znanja i razmjenu iskustava, kao i izazova i rješenja iz prakse. Zbog toga je zaista iznimna čast što je naša škola domaćin ovog skupa, što smo dio jednog ovakvog usavršavanja i ulaganja u obrazovanje – rekla je pročelnica Bunić, a ravnatelj Davidović svima je poželio dobrodošlicu i puno uspjeha u radu.
Uslijedila su stručna predavanja iz područja elektronike i računalstva, i to "Energija iza ekrana", predavač Dubravka Jakupec, stručni specijalist inženjer informacijske tehnologije, zatim "Umjetna inteligencija – 21. učenik u razredu", predavači Sanja Špoljarić, prof. savjetnik engleskog jezika, i Darko Špoljarić, stručni učitelj mentor elektrotehničke skupine predmeta, te "Organski fotonaponski sustavi", predavač Igor Kućan, prof. savjetnik elektrotehničke skupine predmeta.
Nakon predavanja slijedili su stručni posjeti tvrtki Degal Tehnika d.o.o. Virovitica, gdje su se sudionici upoznali sa suvremenom tehnologijom i poslovnim procesima, kao i tvrtki A.M.S. – Biomasa d.o.o., koja se bavi proizvodnjom i primjenom biomase kao obnovljivog izvora energije. Sudionici su posjetili i fotonaponsko postrojenje/elektranu na području Virovitice radi upoznavanja praktične primjene obnovljivih izvora energije.
Kroz ovaj skup sudionici su dobili priliku analizirati suvremene tehnologije u području elektrotehnike i računalstva kroz primjere iz prakse, razlikovati mogućnosti primjene obnovljivih izvora energije u obrazovnim sadržajima, primijeniti nova znanja i ideje u izradi nastavnih i projektnih zadataka, povezati ishode učenja s potrebama tržišta rada, unaprijediti profesionalne kompetencije kroz razmjenu iskustava i sudjelovanje u predavanjima te planirati suradnju s lokalnim poduzećima za potrebe praktične nastave.