Glas Slavonije
BRUNO JOBST
BRUNO JOBST
BRUNO JOBST
BRUNO JOBST
BRUNO JOBST
Osječani podržali kampanju No Shave November: Brade i brkovi u službi muškog zdravlja
BRUNO JOBST
14.11.2025., 5:33
Ivana Paušić
podizanje svijest o zdravlju

Osječani podržali kampanju No Shave November: Brade i brkovi u službi muškog zdravlja

Zdravlje testisa i prostate ne bi trebalo biti tabu. Idi na pregled!

Brade raznih dužna i oblika te duži ili pak kraći šarmantni brčići zagospodarili su i ovog studenog licima mnogih muškaraca. Rezultat je to globalne kampanje No Shave November, koja se provodi svake godine, a cilj joj je podići svijest o bolestima poput raka prostate, testisa i drugim muškim zdravstvenim problemima te pozvati muškarce na preventivne preglede. Muškarci su često rezervirani i tiši kada se govori o njihovu zdravlju, pa je ovakva akcija odlična prilika za razbijanje tabua o muškom zdravlju te poticaj na razgovor o prevenciji i ranom otkrivanju raka.

Mnogi su se Osječani također uključili u tu hvalevrijednu kampanju, pa ovog mjeseca posebno paze na svoj brk. Zvuci aparata za brijanje, topla atmosfera i osmijesi dočekali su nas u brijačnici Tonino Barbieri u Retfali, kamo smo otišli provjeriti jesu li se i njihovi klijenti uključili u akciju i imaju li zbog toga njihove frizerske škare manje posla ovog mjeseca. Čim smo ušli i vidjeli da zaposlenici imaju puno ruke posla, posumnjali smo u to. Jedan je od njih upravo završio frizuru klijentu i počeo mu uređivati bradu. Direktor brijačnice Twana Rasul potvrdio nam je kako No Shave November ne znači da imaju manje posla, jer mnogi k njima dolaze uređivati bradu i brkove iako ih puštaju, a neki od klijenata dolaze im na "osvježenje" svaki tjedan.

“Dosta se muškaraca odlučilo puštati bradu ovog studenog, uopće je ne skraćuje, neki i ne diraju, i tako žele poručiti drugim muškarcima da se moraju brinuti za svoje zdravlje", kazao je Rasul i dodao kako velik broj muškaraca podržava ovu inicijativu. Trenutno su u trendu duže brade i razni oblici, poput brade špicasta ili kockasta oblika. Usto, u posljednje vrijeme, ističe Rasul, brkovi se tiho vraćaju u modu. Muškarci dolaze i traže da im se brada posve obrije, a brkovi ostave.

Iako muškarci uglavnom odmah znaju što žele, ponekad im susretljivi brijači pomognu i daju neki koristan savjet. "Uvijek im kažemo ako ono što žele ne ide uz njihovo lice i stil, pa im preporučimo nešto drugo. Uglavnom prihvate našu preporuku i budu zadovoljni na kraju", otkriva Rasul.

U tom pretežno muškom prostoru uvijek vlada opuštena atmosfera i zanimljive priče. Odličan je to povod da se i drugi muškarci uključe, jer puštanje brade i brkova ne znači da trebaju biti neuredni i predugački. Svrha je cijele kampanje da muškarci pomognu muškarcima, da osvijeste bolesti zbog kojih se trebaju odazivati na preglede i paze na svoje zdravlje. Ujedno zato, muškarci, budite sigurni – kad ovi brijači završe s vama, brk će vam se smijati od zadovoljstva.

OPET “FUDBALERKA”

Berber Twana Rasul podijelio je s nama i koji su aktualni trendovi kad je riječ o frizurama. Naime, u mladih je već duže najpopularniji fade, odnosno izbrijavanje od nule prema dužoj kosi, a i stariji i mladi opet nose i dobro poznatu “fudbalerku”, iliti mullet frizuru. To je dokaz da muškarci itekako prate što je popularno, tj. “in”.

“Muškarci dosta prate trendove. U posljednjih nekoliko godina, rekao bih, muškarci se više brinu za svoju frizuru nego neke žene”, kaže s osmijehom Rasul i dodaje da se “muškarci žele lijepo srediti”. Stoga nije čudno što se brijačnica Tonino Barbieri prošle godine preselila u veći prostor i da planiraju dodati dvije brijačke stolice.

#No Shave November#Tonino Barbieri
Povezani članci
Osijek, 26. 11. 2024., Ulica J. J. Strossmayera, Tonino Berbieri, ekipa SNIMIO BRUNO JOBST
OSIJEK - ABECEDA INSPIRACIJE
Toni Vlaškovac & tim Tonino Barbieri: Iz Tonijeve brijačnice svi izlaze kao bolje verzije sebe
Twana Rasul - berber
Twana Rasul Brko (24), Osječanin iz Erbila
Iz Iraka sam u Osijek došao sa 15 kao migrant, a nakon 9 godina doletio sam majci sretan, zaljubljen i zaposlen
×