GRAIA-u, potpuno novi AI brend

GRAIA-u, potpuno novi AI brend

6.6.2025., 06:00
BOSQAR INVEST grupa

Novi AI brend za modernizaciju korisničke podrške

Tri uspješne tehnološke tvrtke – Bulb Technologies, Geomant i Buzzeasy, koje djeluju unutar BOSQAR INVEST grupe, udružile su snage i lansirale GRAIA-u, potpuno novi AI brend fokusiran na modernizaciju korisničke podrške kroz vlastita rješenja Agentic CCaaS i Agentic AI. GRAIA se temelji na višemilijunskoj podršci strateških partnera, među kojima su BOSQAR INVEST, Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i MidEuropa, a ističe se kao jedina platforma ove vrste s vlastitim intelektualnim vlasništvom. Novi brend razvijen je u suradnji s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey. Za razliku od generičkih AI rješenja, GRAIA nudi inteligentnu, empatičnu i prilagodljivu korisničku podršku, omogućujući tvrtkama da s pomoću AI agenata unaprijede prodaju, komunikaciju i poslovne procese. Uz skalabilnost i personalizaciju, platforma donosi alate za mjerenje prihoda i poslovnog učinka, a empatija prema korisnicima postaje ključna mjera uspjeha.
“GRAIA nije samo još jedan AI proizvod. To je redefinicija korisničkog iskustva”, izjavio je Marko Martinović, izvršni direktor GRAIA inicijative, a Tomislav Glavaš iz BOSQAR-a naglasio je važnost stvaranja snažnog i samostalnog AI brenda iz portfelja triju kompanijaNaziv GRAIA inspiriran je pojmom “graja”, simbolizirajući mnoštvo glasova koji djeluju skladno – upravo ono što platforma želi omogućiti tehnološki naprednom i korisniku prilagođenom komunikacijom. Trenutno tim GRAIA-e okuplja oko 250 stručnjaka u Hrvatskoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Srbiji, Njemačkoj, UK-u i SAD-u, a komercijalna primjena rješenja već je u tijeku u više industrija, postavljajući temelje budućnosti korisničke podrške.