BYD ATTO 2 i DM-i
Dva modela BYD-a za europsko tržište: Dolaze hibrid ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort
U ključnom segmentu malih SUV-ova BYD je europskim kupcima predstavio dva modela, po jedan hibrid i “strujić”
Kineski BYD europskim je kupcima predstavio dva nova modela, ATTO 2 Comfort i ATTO 2 DM-i. BYD ATTO 2 Comfort električni je kompaktni SUV sa do 430 km dosega. Nakon predstavljanja u prvom kvartalu 2025. stigao je ATTO 2 Comfort, s gotovo 120 km duljim dosegom i bržim punjačem istosmjernom strujom koji vrijeme punjenja od 30 do 80 % skraćuje na samo 19 minuta.
Automobil upotrebljava Blade bateriju korisnog kapaciteta 64,8 kWh, gotovo 20 kWh više od drugih električnih verzija modela ATTO 2. Veća baterija dodala je 150 kg mase, ali snažniji motor snage 150 kW i okretnog momenta od 310 Nm osigurao je da ATTO 2 Comfort ima jednake performanse kao i druge verzije. Najviša brzina tako iznosi 160 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 7,9 sekundi.
BYD ATTO 2 Comfort ima iste dimenzije kao i verzije Active i Boost. Dugačak je 4310 mm, širok 1830 mm i visok 1675 mm, što ga čini 125 mm kraćim i 45 mm užim od modela ATTO 3. Međuosovinski razmak relativno je dugačak, čak 2620 mm, pa je unutrašnjost prostrana. ATTO 2 Comfort ima blago izmijenjenu unutrašnjost u odnosu prema drugim verzijama. Dizajn armaturne ploče karakteriziraju jednostavne i čiste linije, a integrirane ručice u prednjim i stražnjim vratima te u donjem dijelu središnje konzole dodatno ističu imidž SUV-a.
Iza putničke kabine nalazi se veći prtljažnik nego u drugim verzijama. Kapacitet mu je 450 litara, a može se povećati do 1370 litara preklapanjem stražnje klupe u ravnu podnicu.
Super Hybrid ATTO 2 DM-i spreman je pak redefinirati klasu kompaktnih SUV-ova. Nakon SEAL U DM-i modela tehnologija Super Hybrid DM sada se ugrađuje i u ATTO 2 DM-i te se nudi jedinstven spoj iskustva vožnje električnog automobila i dosega od čak 1000 km.
Dva električna motora vrte se na visokim okretajima s integriranim kontrolerom, a tu je i Blade baterija te 1,5-litreni benzinski motor Xiaoyun. Super Hybrid DM ima dva načina rada: EV, u kojem kotače pokreće isključivo električni motor, ili HEV, u kojem većinu vremena radi na isti način. U oba slučaja benzinski motor puni bateriju i električni motor preko invertera, pa automobil ima odzivnost čistog električnog vozila.
Rezultat toga je pogon koji većinu vremena provodi radeći kao električni automobil, s više od 90 km dosega zahvaljujući većoj od dvije Blade baterije ugrađene u ATTO 2 DM-i. Mješovita potrošnja goriva iznosi tek 1,8 l/100 km uz doseg od čak 1000 km uz potpuno napunjenu bateriju i pun spremnik goriva. ATTO 2 DM-i može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 7,5 sekundi, a obje verzije mogu ostvariti maksimalnu brzinu od 180 km/h.