
Sva tri Renaultova kombija stići će na ceste 2026.
Renaultovi LVG-ovi: Estafette, Goelette i Trafic su - električni
Kompaktni, prostrani i prilagodljivi kombiji utiru put prilagodljivim rješenjima koja energetsku i tehnološku tranziciju čine lakšom
Estafette, Goelette i Trafic: iza tih triju moćnih imena kriju se tri posebna karaktera koja dijele iste obiteljske crte. Ta tri vozila rezultat su suradnje s Flexisom, neovisnom tvrtkom koju su zajedno osnovali Renault Grupa, Volvo Grupa i CMA CGM Grupa. Nova ponuda 100 % električnih kombija E-Tech osmišljena je da ispuni čitav spektar zahtjeva poslovnih korisnika.
Temeljeni na novoj "skateboard" platformi i arhitekturi vozila definiranog softverom, ovi kompaktni, prostrani i prilagodljivi kombiji utiru put prilagodljivim rješenjima koja energetsku i tehnološku tranziciju čine lakšom. Nova platforma označuje veliki iskorak glede dizajna inteligentnih vozila. Fleksibilna je, ergonomična i povezana, s gotovo neograničenim mogućnostima prilagodbe, smanjuje uporabne troškove te jamči visoku razinu sigurnosti i učinkovitosti. Svako od tri vozila posebno je na svoj način i namijenjeno za točno određene potrebe.
Renault Trafic E-Tech electric
Proizveden u 2,5 milijuna primjeraka od 1980., Renault Trafic sada s četvrtom generacijom nastavlja preko uspjeha. Renault Trafic E-Tech electric ima suvremene proporcije i dizajn jednovolumena, čistog i dinamičnog profila. Usto ima kraći prednji prevjes i produljen međuosovinski razmak, s kotačima gurnutima u kutove karoserije radi najvećeg mogućeg povećanja prostora u unutrašnjosti, pri čemu zadržava krug okretanja kakav ima Renault Clio. Kako je visok manje od 1,9 m, lako ga je parkirati u javnoj garaži.
Središnji element na prednjem kraju, kombiniran s osvijetljenom gornjom trakom, naglašava izrazito tehnološki aspekt vozila, dok bočna dnevna svjetla dodatno potvrđuju njegov nadasve moderan karakter. Na sredini trake smjestio se osvijetljeni logotip koji, osim što mami poglede, svjedoči o apsolutnoj posvećenosti detaljima.
Renault Goelette E-Tech electric
Goelette, povijesno Renaultovo lako gospodarsko vozilo, na ceste je stiglo 1956. i na njima se zadržalo deset godina. Čvrst, robustan i kao stvoren za prerade, bio je jedan od najpopularnijih kombija za flote i mala poduzeća s posebnim zahtjevima.
Renault Goelette E-Tech electric uspješno odgovara na najrazličitije potrebe, a kupcima je dostupan u tri karoserijske izvedbe koje nude mogućnost raznovrsnih prerada: šasija s kabinom, furgon i kiper.
Kao vozilo nove generacije, Goelette E-Tech electric u cijelosti iskorištava prednosti fleksibilne, domišljate arhitekture. U tom se smislu, baš kao i Trafic E-Tech electric, može pohvaliti proporcijama prednjeg kraja savršeno uravnoteženima uz pomoć B-nosača. Na stražnjem dijelu nema posebne opreme jer je osmišljen za gotovo sve vrste ugradnji i prilagodbi: njegovi strukturni dijelovi prikladni su za ugradnju hladnjače ili bilo kakvu drugu preradu prilagođenu specifičnim zahtjevima korisnika.
Straga ima funkcionalna i elegantna svjetla koja dodatno naglašavaju cjelokupni dizajn vozila. S inačicama koje imaju stepenicu ili ne, Goelette E-Tech electric stvoren je tako da se prilagodi svim situacijama, nudeći praktičnost i suvremenost.
Renault Estafette E-Tech electric
Estafette E-Tech electric, moderna interpretacija čuvena Renaultova kombija iz 1960-ih, prilagođen je zahtjevima suvremene gradske logistike. Od 1959. do 1980. proizvedeno je više od pola milijuna primjeraka modela Estafette, a njegovo opće poznato ime simbol je gospodarskog vozila brojnih generacija.
Dugačko samo 5,27 m i široko 1,92 m, ovo se kompaktno vozilo s lakoćom kreće u gradovima. Budući da je visoko 2,6 m, osobe visine do 1,9 m mogu se bez poteškoća kretati od kokpita do teretnog prostora i obratno. Kao i Trafic E-Tech electric, izuzetno se lako upravlja, omogućujući vozaču da se probije kroz uske uličice i gusto naseljena urbana područja. Zahvaljujući zaštitama gornjeg i donjeg dijela karoserije od zrnatog crnog materijala, vozilo djeluje niže, suvremenije i dinamičnije. Upotrebom crnog materijala također se naglašava otpornost karoserije te se osigurava zaštita pri intenzivnoj upotrebi u gradovima. Radi veće ergonomičnosti, bočne stepenice s obje strane vozila olakšavaju ulazak i izlazak.
Vozila će se proizvoditi u tvornici u Sandouvilleu u Francuskoj, a na tržište bi trebala stići 2026. godine.