



Kineska ofenziva na sportskom planu, stigao Forthing T5 EVO
Sportaš donosi jedinstvenu kombinaciju stila, luksuza i napredne tehnologije
I u Hrvatskoj sve popularniji automobili kineske marke Forthing, u ovom slučaju riječ je o modelu EVO, dobivaju i raskošnije verzije. Tako je T5 EVO dobio svoju inačicu pod oznakom Sport. Ova sportska verzija donosi jedinstvenu kombinaciju stila, luksuza i napredne tehnologije, što ga čini idealnim izborom za vozače koji traže - nešto više. To nešto više dolazi iz pouzdanog Mitsubishijeva 1,5-litrenog rednog četverocilindričnog benzinca koji ide daleko, sve do najveće snage od 177 KS i maksimalnog okretnog momenta od 260 Nm. Ono što je nešto lošije, prosječna je potrošnja viša od osam litara te njome izazvana emcija CO2 od 160 g/km. No na neki način to se od sportskih verzija automobila i očekuje. Teško je biti brz i štedljiv. Da, maksimalna je brzina zaustavljena na razumnih 180 km/h.
Što se tiče dimenzija, one su u skladu s izvornikom, dakle vrlo naglašena, komforna kompaktna klasa crossovera. Duljina je 4565 mm, širina 1860 te visina 1690 mm. Međuosovinski razmak je 2715 mm, a funkcionalnost je naglašena s 480 litara volumena prtljažnika. Impresivne su i dimenzije naplataka te guma: 235/55 R19.
T5 EVO Sport, uz bogatu opremu exclusive, dodatno uključuje sportska prednja sjedala s integriranim naslonima za glavu, unutrašnjost u koži, ukrasne letvice na pragovima za naglašen premium izgled, novi sportski dizajn prednjeg i stražnjeg branika, a opremljen je i sportskim sjedalima te novim multimedijskim sustavom s opcijama RDS, DAB, CarPlay i Android Auto, Forthing T5 EVO Sport pruža izniman užitak u vožnji, čemu znatno pomaže i brzi automatski mjenjač sa sedam stupnjeva prijenosa.
Uz prodaju vozila Auto Hrvatska, uvoznik i promotor Fothinga za naše tržište, osigurala je i servisne centre u Zagrebu te Rijeci, Splitu, Osijeku i Zadru. Ono što je također važno, unatoč istinskoj raskoši u svakom segmentu, od snage do uređenja interijera, cijena je ostala razumna - 31.490 eura sa svim davanjima. Kineska se ofenziva tako nastavlja i u segmentu sportskih automobila, po svemu sudeći mogla bi biti uspješna, i to sa znatnim refleksima i na prodaju "običnih" automobila.