Zdravlje
ZDRAVO MRŠAVLJENJE

Namirnice koje će istopiti kilograme
Objavljeno 8. travnja, 2024.
Za smanjenje opsega struka nije potrebno gladovati, nego birati hranu koja produžuje osjećaj sitosti i nema puno kalorija
Želite brzo postići manji opseg svojeg struka? To je teško moguće, osim u reklami sredstava za mršavljenje. No ako želite manje kilograma, a više zdravlja i samopouzdanja te ste spremni promijeniti prehrambene navike, da biste ostvarili taj cilj, donosimo nekoliko namirnica koje vam u tome mogu pomoći. Prije svega, u svoju svakodnevnu prehranu ubacite bademe. Ta orašasta poslastica puna proteina i vlakana neka vam uvijek bude pri ruci, osobito ako želite stati u manji konfekcijski broj. Uz njihovu pomoć bit ćete dugo siti, a i, dokazano, tope naslage u abdominalnom području. Jedete li ih sirove svaki dan, studije pokazuju da ćete s njima mršavljenje ubrzati za čak 62 posto!
 
Špinat i zeleno lisnato povrće
Zeleno lisnato povrće, posebice špinat, neizostavno je za gubitak kilograma. Bogato je vitaminima A i C, mineralima, osobito željezom i kalcijem, te sadržava malo kalorija. Pomaže probavi i izlučivanju otpadnih tvari i toksina iz organizma.

Jabuka: Zamjena za slatkiše
Jabuka je idealna zamjena za slatkiše kad vas uhvati želja za desertom. Bogata je dijetalnim vlaknima, koja će vas zasititi, poboljšati probavu i stabilizirati crijevnu floru. Ima diuretski učinak i oslobodit će vas viška tekućine.

Cejlonski cimet produžuje sitost
Osim što štiti od upala, cejlonski cimet poznat je i kao sredstvo koje pomaže ublažiti apetit i produžiti osjećaj sitosti. Snižava razinu šećera u krvi, pa je pogodan i za dijabetičare koji žele izgubiti kilograme. Uključite ga u čajeve i obroke.

Leća i mahunarke: puno vlakana, malo kalorija
Mahunarke, posebice leća, izvrsna su skupina namirnica za mršavljenje. Obiluju vlaknima, a imaju vrlo malo kalorija. Istraživanja dokazuju da osobe koje redovito konzumiraju mahunarke imaju uži struk i nižu tjelesnu masu te da su mahunarke zaslužne za - ravan trbuh.

Možda ste propustili...