Objavljeno 30. ožujka, 2023.
Cilj je dati ženama platformu i prostor gdje se mogu predstaviti i pokazati nešto kreativno
Drugu godinu zaredom u ožujku, mjesecu posvećenom ženama, udruga Loremios organizirala je konferenciju "Žene u marketingu", koja je okupila stručnjakinje iz marketinga, PR-a i komunikacija. Održana su predavanja i panel-rasprave fokusirani na temu marketinga usmjerenog ženama. Zašto je bitno imati TikTok profil kao marketinški alat u beauty industriji, kako je Ženski recenziRAJ postao neobvezna Facebook grupa za savjetovanje svake žene prije kupnje i što privlači žensko oko - samo su neka pitanja na koje se odgovor dobio na ovogodišnjoj konferenciji.

- Ideja za organizaciju došla je iz želje da se proslave žene u marketingu, odnosno da im damo platformu i prostor gdje se one mogu predstaviti i pokazati što znaju i imaju a da je to nešto novo, svježe i kreativno - objasnila je Anamarija Safundžić, predsjednica udruge Loremios, studentica Akademije za umjetnost i kulturu. Cilj događaja bio je i upoznati studente Akademije s organizacijom konferencije kako bi vidjeli što je sve potrebno napraviti do ostvarivanja konferencije.
- Imamo jako dobre studente koji konstantno rade s nama, izuzetno su aktivni, a sve im to daje izvrsne prilike i mogućnosti. Nadam se kako ćemo ostvariti ideju, nagraditi njihov trud te ih odvesti na Dane komunikacija u Rovinju - rekla je Safundžić te dodala kako već sad planiraju i aktivnosti vezane uz Dane medijske pismenosti, a u rujnu odlazak u Rovinj na Vikend media festival.
Tea Januš, asistentica u prodaji i marketingu u vrlo popularnom Ženskom recenziRAJu, jedna od gošća konferencije, govorila je kolika je važnost Facebook grupa u marketingu. Magistrica agroekonomike, koja se, kako je objasnila, tražila svuda pomalo te volontirala u Indiji i Šri Lanki, pronašla se u timu RecenziRAJa, jer je, kako za sebe kaže, "drukčija i svoja". Januš je otkrila zašto su Facebook grupe za recenzije ključan marketinški alat današnjice.

- Sve je počelo još prije pet godina na inicijativu moje direktorice Mirne, koja je tada imala svoj blog, a koji su u to vrijeme bili vrlo aktualni. No s brzim napretkom tehnologija i društvenih mreža influenceri su postali aktivni i žene su na neki način izgubile vjerodostojnost i povjerenje u proizvod kao takav te je Mirna u svibnju 2018. osnovala zatvorenu Facebook grupu Ženski recenziRAJ s ciljem pobijanja teze da je žena ženi vuk - pojasnila je Januš te dodala kako grupa koja je započela kao ženska oaza za recenzije iz područja ljepote danas ima više od 300 tisuća članica s cijelog Balkana.
Tihana Eršek Cicvarić