/Foto/ Maštovita rješenja na zadovoljstvo navijača
Uvertiru večerašnje ovosezonske premijere protiv Dinama NK Osijek odradio je druženjem s navijačima na platou ispred klupskog Fan shopa. U njemu je sudjelovala cijela momčad Bijelo-plavih zajedno sa stručnim stožerom, na čijem je čelu Simon Rožman. Okupilo se 500-tinjak navijača koji su nestrpljivo iščekivali dolazak momčadi, ali i službenu promociju novih garnitura dresova. Zanimljivo je bilo što su stožer i igrači na poprište događaja došli klupskim autobusom, iako su se okupili tek nekoliko stotina metara dalje od Fan shopa. Kao i uvijek prilikom takvih okupljanja glavne uloge pripale su najmlađim Osijekovim navijačima koji su "pucali" selfije s igračima i trenerima te skupljali autograme. Ipak, najveću pozornost izazvala je promocija novih dresova, koji su prema mišljenju većine pun pogodak. Prvi dres je standardan, bijela osnovna površina s poprečnim debljim i tanjim plavim crtama u različitim dezenima, a kroz cijeli dres je utisnuto NKOS. Drugi je dres vrlo lijep. Opet je tamnoplave boje s tankim svjetloplavim i bijelim crtama. U pozadinu tog dresa utisnuta je Opus Arena. Treći je dres u startu izazvao najviše kontroverze jer slika objavljena na klupskoj Facebook stranici ostavila je pogrešan vizualni dojam kada je boja u pitanju. Dres nije zelene nego sivomaslinaste boje s narančastim detaljima, a njegovu pozadinu krase simboli grada Osijeka poput Bastiona, zdenca, pješačkog mosta, konkatedrale. Pravi doživljaj tog trećeg dresa dobije se tek pod dnevnim suncem.
Uglavnom, NK Osijek će vizualno izgledati odlično, a bilo bi sjajno kada bi isti dojam ostavio i na rezultatskom planu.