Druga sjednica Gradskog vijeća Vukovara
GRAD VUKOVAR
29.10.2025., 8:00
VUKOVAR

Nova odluka: Jedan će odjel podijeliti na dva kako bi građani brže dolazili do dozvola

Na drugoj je sjednici Gradskog vijeća Vukovara većinom glasova usvojena Odluka o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Vukovara kojom se definira podjela jednog sadašnjeg odjela na dva zasebna.

Kako je pojasnio gradonačelnik Marijan Pavliček, postojeći Upravni odjel za prostorno uređenje i imovinu dijeli se na Upravni odjel za prostorno uređenje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje te Upravni odjel za imovinu.

- Razlog je takve odluke to što imamo preveliki pritisak sugrađana, ponajprije vezano uz rješavanje uporabnih i građevinskih dozvola. Čekaju i po šest mjeseci kako bi dobili uporabnu dozvolu, a bitno nam je taj proces ubrzati, i zbog prodaje ili kupnje nekretnine, energetske učinkovitosti i niza drugih stvari za koje je ljudima potrebna uporabna dozvola - rekao je Pavliček i naglasio kako to ne znači povećanje broja uposlenih, nego samo kvalitetnije obavljanje posla unutar postojećih struktura, što znači kako neće biti dodatnih troškova za Grad.

Također je naveo kako će krajem godine ugasiti vlastiti pogon, odnosno upravljanje Gradskom tržnicom prebaciti na upravljanje gradskoj tvrtki Komunalac, pa će broj upravnih odjela u konačnici ostati identičan.

Na novinarski upit ima li istine u navodima dijela oporbe kako se nova odluka donosi zbog političkog kadroviranja, odgovorio je negativno, rekavši kako 95 posto pročelnika nije iz redova Hrvatskih suverenista, a tako će ostati i nakon reorganizacije upravnih odjela.

- Radi se o profesionalcima koji dugi niz godina rade u gradskim odjelima i nemamo se namjeru baviti političkim kadroviranjem - ustvrdio je gradonačelnik.

S obzirom na to da je jedna od točaka bilo usvajanje polugodišnjeg obračuna proračuna (od 1. siječnja do 30. lipnja), kao neizbježna se tema nametnulo i aktualno stanje u proračunu, kao i kojom se dinamikom planira prevladati postojeća kriza.

- Cilj nam je u šest mjeseci vratiti sve dugove. Za sada smo isplatili 300 tisuća eura kazne za projekt Ekonomske škole koji nije realiziran, 145 tisuća smo morali platiti za izgubljeni sudski spor za isti projekt i moramo do 30. ožujka vratiti još 600 tisuća eura europskih sredstava. Kada tomu dodamo i odvjetničke troškove koji su u posljednje četiri godine vezano uz taj projekt iznosili 450 tisuća eura, jasno je kako se radi o velikim sredstvima - istaknuo je.

Pavliček je poručio kako vjeruje da će se gradske financije do kraja ožujka isplatom posljednje rate u cijelosti stabilizirati te će sve projekte planirane u predizbornoj kampanji i realizirati.

- Novi će proračun biti realan, ostvariv i racionalan. Očekujem kako ćemo sjednicu s tom točkom dnevnoga reda imati krajem studenoga - poručio je.

Na sjednici se govorilo i o novoj koncesiji Čazmatransu za prijevoz na gradskim linijama kojom su znatno povišene cijene karata, uz upit vijećnika zašto natječaj nije ponovljen. Gradonačelnik je naglasio kako odustajanje od koncesije nije bilo moguće, jer bi time Grad ostao bez organiziranog gradskog prijevoza zato što bi procedura novoga natječaja trajala najmanje tri mjeseca.

- Grad se odlučio na prihvaćanje postojeće ponude kako bi se osigurala kontinuiranost prijevoza, posebice za umirovljenike, radnike i građane koji koriste prijevoz do tržnice i bolnice.

Nastojat ćemo, bude li sufinanciranja Europske unije, imati vlastito prijevozničko poduzeće kako nas nitko ne bi ucjenjivao - poručio je Pavliček.