Povećanje zapošljivosti osoba s invaliditetom kroz digitalne kompetencije
ustupljena
12.8.2025., 17:40
PROJEKT DI-MARC

Povećanje zapošljivosti osoba s invaliditetom kroz digitalne kompetencije

U sklopu radionice “Put prema elektromobilnosti”, održanoj u prostoru Women Business HUB – WBH Poduzetničko-razvojnog centra općine Erdut lokalne razvojne agencije d.o.o., promoviran je projekt “Digital Marketing Capacity Building – Empowering Persons with Physical Disabilities for Remote Work (DI-MARC)”.
Kako su ciljana skupina radionice bile udruge s područja općine Erdut koje u svojim aktivnostima imaju uključene osobe s tjelesnim invaliditetom, bila je to odlična prilika za predstavljanje samog projekta, provedenih aktivnosti i rezultata provedbe u prethodnom razdoblju. Sve je navedene informacije o projektu predstavio Siniša Bulajić, koordinator u tom međunarodnom projektu uime partnerske institucije PORC LRA d.o.o. iz Hrvatske.
- Projekt DI-MARC fokusiran je na primjenu digitalnih tehnologija u funkciji unaprjeđenja inkluzije, odnosno na unaprjeđenje digitalnih marketinških kompetencija osoba s tjelesnim invaliditetom za rad na daljinu (remote work). Rad na daljinu stvara izniman potencijal za zapošljavanje osoba s tjelesnim invaliditetom, međutim, ključni izazovi s kojima se suočavaju djelomična su ili potpuna isključenost s tržišta rada te nedostatak digitalnih kompetencija potrebnih za zapošljavanje i na tradicionalnom tržištu rada i na digitalnim platformama za rad na daljinu (Upwork, Freelancer, Fiverr). S tim u vezi, cilj je projekta DI-MARC unaprijediti kompetencije osoba s invaliditetom, što se postiže procjenom razine njihovih postojećih vještina i kompetencija te kreiranjem i provedbom programa osposobljavanja usmjerenih na izgradnju i unaprjeđenje kompetencija potrebnih za rad. Segment digitalnog marketinga odabran je kao primarni za istraživanje jer je potražnja za poslovima u tom području znatno porasla na platformama za rad na daljinu, te su i mogućnosti zapošljavanja osoba s tjelesnim invaliditetom najveće u području digitalnog marketinga - pojasnio je koordinator Bulajić, koji je ujedno i izvršni direktor PORC-a. D. Pejić n