
Turističkoj zajednici Vinkovaca odobrena tri projekta ukupne vrijednosti 69.9000 eura
VINKOVCI
Na 43. sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, na kojoj je donesena odluka o financiranju projekata lokalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenim područjima i kontinentu za 2025. godinu, Turističkoj zajednici Vinkovaca odobrena su tri projekta ukupne vrijednosti 69.9000 eura. Manifestacija Rimski dani dobila je 9320 eura, za 60. Vinkovačke jeseni odobreno je 46.600 eura, a za projekt Turističke zajednice Vinkovci "Živimo destinaciju Vinkovci" 13.980 eura.
- Ponosni smo što zajednički doprinosimo razvoju održivog turizma, očuvanju kulturne i prirodne baštine te promociji Vinkovaca kao autentične destinacije - kaže Martina Matković, direktorica gradske Turističke zajednice.
12. Rimski dani bit će održani treći vikend u lipnju, od 13. do 15., a tema je "Smrt na Dunavu". I ovogodišnje izdanje obećava autentično iskustvo rimskog doba, popraćeno povijesnim prikazima, radionicama i bogatim programom koji će sve vratiti u prošlost. Tradicionalno, Vinkovci će se tih dana preimenovati u "Rimkovce", oživljujući duh starorimskih Cibala na više lokacija u gradu. Na tri dana Vinkovci će ponovno postati glavno mjesto okupljanja svih zaljubljenika u rimske careve, vojnike, gladijatore, i umjetnike.
Jubilarne, 60. Vinkovačke jeseni održavaju se od 12. do 21. rujna na ulicama i trgovima najstarijeg europskog grada, a pod sloganom "Jesen rumeni jabuka" jer je upravo jabuka bila inspiracija utemeljiteljima manifestacije. Davne 1966. godine, naime, nekolicina entuzijasta, zaljubljenika u ravni slavonske i sve ono što ju čini ponosnom i prkosnom šokačkom grudom, odlučili su svome gradu i Slavoniji darovati najveću pozornicu folklornog stvaralaštva, a sve u povodu početka berbe jabuka na Borincima, tada najvećoj plantaži jabuka u Europi.
Prije nekoliko godina TZ Vinkovci počeo je projekt "Živimo destinaciju Vinkovci", kojim želi uspostaviti kontakt s dionicima koji u svom poslovanju izravno sudjeluju u kreiranju i podržavanju razvoja destinacije, pomoći privatnim iznajmljivačima u kreiranju ponude i kako bi TZ dobio uvid u probleme, planove, razmišljanja i očekivanja privatnih iznajmljivača i sve ih uključio u promociju grada ponudom sadržaja i jačanjem identiteta grada.