Osijek, 21. 07. 2025, Obilazak radova na rekonstrukciji državne ceste DC417, Martina Divalta i Vukovarske ulice u Osijeku, raskrižje s kružnim tokom. Dragan Vulin i Goran Martinović.snimio GOJKO MITIĆ
GOJKO MITIĆ
21.7.2025., 17:49
Kružni dobiva i 4. privoz

Veća sigurnost prometa: Na Vukovarskoj ulici grade kružni tok, stiže i remiza

U prvoj se fazi radova prometuje u svim smjerovima, u drugoj samo zapad - istok

Vukovarska ulica, na svom petom kilometru, upravo dobiva drugi kružni tok, a hoće li ga dobiti i na prvom, raskrižju s Trpimirovom, još nije razvidno jer se razmatra više projektnih rješenja na tom vrlo prometnom gradskom sjecištu cesta.

Gradilište je kod buduće remize, koja će, planira se, biti tamo preseljena, obišao u ponedjeljak dogradonačelnik Dragan Vulin s rukovoditeljem Poslovne jedinice Osijek Hrvatskih cesta Goranom Martinovićem. Vulin je razgovarao s građevinarima, pa izjavio kako je i kod ove investicije riječ o dobroj suradnji Grada Osijeka i Hrvatskih cesta na lokaciji kod spoja s Divaltovom, gdje je posao dobio Osijek-Koteks, a završit će ga u etapama u 180 dana, do kraja ove godine.

Izgradnja novog kružnog toka, na sadašnjem križanju Divaltove i Vukovarske ulice u Osijeku, srpanj 2025Dragan Vulin
USTUPLJENO

Dosadašnje T-raskrižje projektirano je s dodatnim, četvrtim privozom kružnom toku do tramvajske remize.

U sigurnosnom smislu staro projektno rješenje je nekim vozačima, početnicima, kako veli Martinović, izazivalo nesigurnost zbog spajanja dvaju prometnih trakova u jedan trak. Premda je više zbunjivalo vozače iz smjera istoka jer su mogli pretpostaviti da trebaju nastaviti ravno, a u tom slučaju bi se kretali u krivom smjeru, ako ne bi s desne strane obišli otok. To je bila, mogli bismo je nazvati, nelogičnost koja je mogla dovesti do neželjenih posljedica u prometu proteklih desetljeća. No, kako god, dobro da je sada došlo do ispravljanja problema s ovakvim kružnim rješenjem.

Osijek, 21. 07. 2025, Obilazak radova na rekonstrukciji državne ceste DC417, Martina Divalta i Vukovarske ulice u Osijeku, raskrižje s kružnim tokom. Dragan Vulin i Goran Martinović.snimio GOJKO MITIĆ
GOJKO MITIĆ

- Odlučili smo podići razinu sigurnosti novim prometim rješenjem, postavit ćemo energetski učinkovitiju rasvjetu, sagraditi nove pješačko-biciklističke staze, uredit ćemo zelene površine, širina će kolnika biti 6,5 metara, što znači da će moći prolaziti vozila svih kategorija i dimenezija. Bitno je spomenuti za vozače da se radovi izvode u dvije faze. U prvoj fazi - koja je u tijeku - radi se sjeverni dio budućeg kružnog toka i za to je vrijeme dozvoljen promet u svim smjerovima, dok ćemo polovinom kolovoza početi drugu fazu. To znači da će se raditi južni dio kružnog toka i za to će se vrijeme prometovati samo u smjeru zapad - istok, dok će prilaz iz smjera Divaltove biti zatvoren. Zahvaljujem Gradu Osijeku, odnosno gradonačelniku Ivanu Radiću i njegovu zamjeniku Draganu Vulinu, jer bez njihove pomoći, kooperativnosti i ideja ovaj projekt nikada ne bi išao u realizaciju - izjavio je Martinović.

Martinović je pojasnio da će u konačnici, stotinjak metara od kružnog biti razdjelni otok gdje će se dva kolnička traka spajati u jedan - jer je kružni tok projektiran samo s jednim trakom.

Ukupna je vrijednost projekta, spomenuo je Vulin, 870.000 eura.

Osijek, 21. 07. 2025, Obilazak radova na rekonstrukciji državne ceste DC417, Martina Divalta i Vukovarske ulice u Osijeku, raskrižje s kružnim tokom. Dragan Vulin i Goran Martinović.snimio GOJKO MITIĆ
GOJKO MITIĆ

- Zahvaljujem investitoru, Hrvatskim cestama, na još jednoj u nizu investicija u gradu. Radimo to u koordinaciji, partnerski, kao i do sada. Tako će biti i dalje na još nekoliko projekata. Na ovoj lokaciji povećavamo sigurnost. Uklopljen je privoz i do remize, koja će biti u blizini - najavio je Vulin.