












Pop-up trgovina Studenca otvorila vrata kupačima
Kupači, oni na bazenima ili uz Dravu, mogu pronaći brojne proizvode u pop-up trgovini
Širi se ponuda popratnih sadržaja na Kopiki, a za najnoviju je zaslužan trgovački lanac Studenac. Riječ je o novopostavljenoj mobilnoj pop-up trgovini na istočnom dijelu Kopike, u kojoj će brojni kupači, oni na bazenima ili oni koji osvježenje traže uz Dravu, moći pronaći brojne proizvode.
- Ova nova pop-up trgovina Studenca donosi praktičnu kupnju na dohvat ruke, bez potrebe za napuštanjem kupališta. U trgovini je moguće pronaći posebno prilagođen sezonski asortiman, od rashlađenih osvježavajućih pića, pakiranih sendviča, sladoleda, snackova i grickalica sve do higijenskih potrepština i krema za sunčanje. Ovakav format trgovine omogućuje kupcima brzu i jednostavnu nabavu svega što im treba za cjelodnevni boravak na kupalištu. Ovo je idealan koncept trgovine za ovakvu lokaciju, jer sada sve što vam zatreba tijekom dana na druženju možete pronaći bez izlaska s kupališta. Drago mi je što smo Osječanima ponudili još jednu praktičnu opciju za svakodnevnu kupnju i vjerujem da će pop-up trgovina na Kopiki postati nezaobilazna točka ovog ljeta - rekla je Marina Brčić, direktorica prodaje Studenca za istočnu Hrvatsku.
Otvorenje pop-up trgovine dolazi u trenutku kada Studenac obilježava tri godine od dolaska u Slavoniju. U samo tri godine mreža je znatno narasla, pa danas Studenac u Slavoniji i Baranji upravlja mrežom od 60-ak trgovina, od čega ih je devet u Osijeku, gdje zapošljava tridesetak djelatnika. Riječ je o snažnom razvoju temeljenom na konceptu blizine kupcu, brzoj i jednostavnoj kupnji te asortimanu prilagođenom lokalnim navikama.
Pop-up trgovine Studenca već nekoliko godina uspješno prate sezonu. Uglavnom su prisutne u kampovima na turističkim lokacijama te u okviru velikih događaja, poput ATP turnira u Umagu i glazbenog festivala Ultra Europe.