Knjiga "Odnosi s javnošću, brend i imidž sveučilišta: Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam" nudi novi pristup proučavanja odnosa s javnošću u kontekstu visokoga obrazovanja, istražujući njihovu ulogu u oblikovanju brenda i imidža sveučilišta što kao krajnji rezultat dovodi do lojalnosti.
2.6.2025., 16:31
SALON 33

Predstavljanje knjige Suzane Obrovac Lipar "Odnosi s javnošću, brend i imdiž sveučilišta"

Akademija za umjetnost i kulturu i Doktorska škola Sveučilišta J. J. Strossmayera organiziraju predstavljanje knjige dr. sc. Suzane Obrovac Lipar naslovljene Odnosi s javnošću, brend i imdiž sveučilišta: Održati riječ, utisnuti trag i ostaviti dojam (Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024.). O knjizi će govoriti akademkinja Helena Sablić Tomić, izv. prof. dr. sc. Ivica Šola i autorica. Predstavljanje će se održati u srijedu (4. lipnja) u 12 sati u Salonu 33, Trg Sv. Trojstva 3. Knjiga nudi novi pristup proučavanja odnosa s javnošću u kontekstu visokoga obrazovanja, istražujući njihovu ulogu u oblikovanju brenda i imidža sveučilišta.