snimio Davor KIBEL,Osijek, 03.02.2016. Retfala, Pevec
snimio Davor KIBEL,Osijek, 03.02.2016. Retfala, Pevec
1.7.2024., 17:10

OBJEKT U RETFALI U SREDIŠTU GRADSKIH PRIČA

Distribucijski centar online trgovine Temu u Osijeku?

Zgrada u kojoj je bio Pevex je iznajmljena, no službeno nije objavljeno komu

Nakon više od osam godina kako je veliku zgradu od gotovo 50.000 kvadrata u Svilajskoj ulici u Osijeku napustio Pevex (tadašnji Pevec), zgrada bi uskoro trebala opet biti u funkciji. Kako nam je potvrdio i sam vlasnik zgrade, zgrada je iznajmljena, no zbog poštene poslovne prakse nije nam mogao reći komu.

Podsjetimo, Pevex se početkom 2016. godine preselio u svoj prostor u Trpimirovoj ulici, a zgrada u Svilajskoj na području Retfale ostala je prazna. Iako se u međuvremenu po gradskim kuloarima pričalo kako bi se u tom prostoru otvarali trgovački centri i slično, neslužbeno smo doznali kako je zgradu unajmila tvrtka sa sjedištem na području Zagreba koja navodno radi na tome da se u tom prostoru otvori distribucijski centar Temua - kineske online tvrtke za prodaju raznih proizvoda s koje, mahom Hrvatice, naručuju raznu korisnu im robu. Na brzinu je ova tvrtka privukla golem broj korisnika jer, uz povoljne cijene razne robe, dostava je besplatna.

Malo informacija

Koliko ima istine u toj priči, vidjet ćemo uskoro, no Mario Eljuga, predsjednik Gradske četvrti Retfala, u kojoj se zgrada nalazi, kaže da je sretan i samom naznakom da zgrada više neće biti prazna.

- Nemam nikakvih informacija o tome da je zgradu netko uzeo u najam, no ako jest, to je odlična vijest. To znači, što god da se otvorilo, bit će vjerojatno i novih radnih mjesta, što je odlično i za našu gradsku četvrt i za Osijek - rekao nam je Mario Eljuga.

O nagađanjima da bi mogli doći u Osijek, upit smo poslali i tvrtki Temu, a njihov ćemo odgovor objaviti čim stigne. Inače, prema podacima sa službene internetske stranice Temua, to je tvrtka za e-trgovinu koja povezuje potrošače s robnim partnerima, proizvođačima i robnim markama preko online trgovačkog centra, nudeći širok izbor robe po gotovo veleprodajnim cijenama. Na njoj se može kupovati preko mobilne aplikacije, ali i preko internetske stranice.

- Kupci mogu pronaći široku paletu artikala u raznim kategorijama, uključujući žensku i mušku odjeću, proizvode za ljepotu i zdravlje, dom i kuhinju, sport i aktivnosti na otvorenom, uređaje, alate i sve za uređenje doma, potrepštine za kućne ljubimce te igračke i igre, između ostalog. Vođen svojim temeljnim vrijednostima osnaživanja, uključenosti i raznolikosti, integriteta i društvene odgovornosti, Temu nastoji povezati potrošače s dobavljačima i osnažiti ih da slijede svoje snove. Temuova raznolikost u dobavljačima omogućuje mu da ponudi najširi izbor robe kako bi zadovoljio različite potrebe potrošača iz različitih sredina - navodi se na službenim stranicama Temu, a ime tvrtke znači "team up, price down".

Nova generacija

- Next-Gen Manufacturing novi je model online kupnje koji je uveo Temu, gdje potrošači pokreću potražnju koju zatim zadovoljavaju proizvođači. Za razliku od tradicionalnog modela u kojem su robne marke proizvodile robu i zatim je plasirale potrošačima, model proizvodnje sljedeće generacije omogućuje trgovačkim partnerima da prilagode svoj razvoj proizvoda i proizvodne procese prema uvidima u tržište kanaliziranim kroz Temu. Ovaj pristup rezultira nižim troškovima i za potrošače i za trgovačke partnere zbog ekonomije razmjera boljeg prilagođavanja proizvoda, povećanog prihoda i manjeg otpada od neusklađene proizvodnje. Kao web-mjesto za e-trgovinu nove generacije, Temu nastoji revolucionirati način na koji se obavlja kupnja preko interneta besprijekornim usklađivanjem individualnih korisničkih potreba s resursima s bilo kojeg mjesta u svijetu. Ova sljedeća era e-trgovine ići će dalje od uklanjanja posrednika ili povećanja učinkovitosti opskrbnih lanaca proizvodnje i stvoriti prilike za pojavu novih poduzeća”, navodi se na stranicama Temua. n