Premium izdanje četiriju redakcija: Magazin Pogled u 2026. čvrsto povezuje i ostaje autentičan
U pulskoj Kavani u srijedu je predstavljen premium magazin Pogled u 2026., novo izdanje grupacije Media Solutions, koje donosi pregled tema i trendova koji će obilježiti godine pred nama. Predstavljanje je okupilo brojne suradnike iz Istre i Rijeke, predstavnike institucija i lokalnih samouprava, kao i druge goste, a naglasak je stavljen na činjenicu da je Pogled u 2026. rezultat suradnje četiriju redakcija - Glasa Istre, Novog lista, Zadarskog lista i Glasa Slavonije, uz zadržavanje snažnog lokalnog identiteta svake od njih.
- Upravo iz tog bogatstva različitosti nastao je Pogled u 2026., magazin koji su stvarali ponajbolji novinari, urednici, fotografi i grafičari, a riječ je o magazinu koji je stvaran na nacionalnoj razini, zajedničkim snagama naših redakcija. Pogled u 2026. sinergija je lokalnog znanja i nacionalne perspektive - magazin koji povezuje, nadilazi granice i nudi širi kontekst, a istovremeno ostaje autentičan - poručila je Tea Tidić, v. d. glavnog urednika Glasa Istre.
Svaka od spomenutih redakcija, dodala je Tidić, desetljećima gradi povjerenje svojih čitatelja, njeguje lokalni identitet i prati teme koje su važne ljudima u njihovim regijama. Govoreći o važnosti tiskanog izdanja, naglasila je kako tiskani mediji i dalje imaju posebnu vrijednost.
- Iako mnogi danas radije biraju digitalne izvore za dnevno informiranje, čar čitanja kvalitetnog štiva u tiskanom formatu nikad neće imati konkurenciju ni u jednim drugom mediju, a vjerujem da mnogi od vas sigurno imaju urezano u sjećanje miris svježe tiskanog izdanja. Ovo je magazin koji ćete, vjerujem, čitati dugo, možda podijeliti s dragim ljudima, sačuvati za neka ponovna čitanja - rekla je Tidić.
O nastanku magazina govorila je urednica izdanja Danijela Bauk, naglasivši da je projekt u cijelosti rezultat timskog rada. "Bilo je zanimljivo i izazovno te smatram da smo napravili dobar posao", zaključila je Bauk, uz napomenu da Pogled u 2026. ima i svoje posebno digitalno izdanje, čime se sadržaj dodatno približava čitateljima koji informacije najčešće konzumiraju "online".